کد خبر : 6762 / /
/

پسر جوان که متهم است با شلیک گلوله پسر عمه اش را کشته در جلسه دادگاه مدعی شد بی گناه است و عموی قربانی دست به شلیک مرگبار زده است .

احسان پسر جوان تهرانی به قتل رسید قتل احسان توسط شلیک گلوله بوده است . احسان توسط پسرعمویش به قتل رسید قتل در دره فرحزاد اتفاق افتاده است جزئیات قتل هولناک را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال شنیده شدن صدای چند شلیک‌ گلوله در دره فرحزاد آغاز شد . شواهد نشان می‌داد درگیری چند مرد جوان در دره فرحزاد به خون کشیده شده و پسر ۲۹ ساله ای به نام احسان هدف گلوله قرار گرفته و در خون غلتیده است.

جزئیات قتل هولناک احسان

قتل

احسان قبل از انتقال به بیمارستان جان سپرد و رسیدگی به پرونده شلیک خونین در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در آن درگیری پسردایی احسان به نام امیر که از ناحیه پا مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من با پسر عمه ام هیچ مشکلی نداشتم اما با عموی او اختلاف مالی داشتم  و به همین خاطر با او قبلا درگیر شده بودم. آن شب مشغول صحبت با احسان بودم که عمویش  و چند نفر دیگر رسیدند و درگیری شروع شد. من احسان را با گلوله نزدم.

قتل در فرحزاد 

 درحالی که شاهدان امیر را به  عنوان عامل جنایت معرفی کرده بودند برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش  برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 در آن جلسه پدر و مادر قربانی برای امیر حکم قصاص خواستند .

وقتی پسر جوان روبه روی قضات ایستاد جرمش را گردن نگرفت و گفت: من قبلا هم در بازجویی‌ها گفته بودم  با پسر عمه ام هیچ اختلافی نداشتم. اما با عموی او به نام حجت درگیر بودم .

من و حجت با هم اختلاف مالی داشتیم و چند بار سر همین موضوع با هم درگیر شده بودیم.

آن شب من در دره فرحزاد با احسان مشغول صحبت بودم که عمویش  و چند نفر دیگر سر رسیدند و درگیری را شروع کردند.

حجت یکباره  شروع به تیراندازی کرد . من  از ترسم فرار کردم اما یک تیر به پایم شلیک شد. همان موقع صدای پسر عمه ام را شنیدم که فریاد می کشید تیر خورده است. من گمان می کنم عموی او در آن درگیری دست به شلیک زده و تیر ناخواسته با برادرزاده‌اش برخورد کرده است. من در آن درگیری اسلحه ای در دست نداشتم و بی دلیل بازداشت شدم.

با پایان اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.