کد خبر : 9334 / /
/

فال روازنه| فال روزانه تاروت| فال ابجد

فال و طالع بین امروز ویژه ماه تولدتان را در این خبر مطالعه می کنید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال روزانه ویژه متولدین 28 شهریور :

شما فردی با عزت نفس، حساس، شجاع و مطمئن هستید. همچنین شما انسان ساده و بی آلایش بوده و وجود بسیار مفیدی دارید؛ اما باید تمایلی که برای انجام رفتارهای عجولانه که نتایج کوتاه مدتی برای شما دارند را کنترل کنید. امسال می‌توانید منتظر تغییرات اساسی در زندگی حرفه ای خود باشید. انتظار می‌رود تا اواسط سال، در شغل خود ترفیع داشته باشید. افرادی که در نیمه دوم سال، سفر خارجی در پیش دارند، اطمینان داشته باشند که این سفر، برای آنها لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. با انجام پروژه هایی که در اوایل سال در پیش دارید، اوضاع مالی شما بسیار بهبود خواهد یافت. امسال، سال سود مادی برای شما خواهد بود؛ سود معنوی را برای سال بعد بگذارید.

♈ فال روزانه فروردین ماهی ها

چه کسی می‌دانست که شما تا این حد با استعداد هستید؟ کاری که قبلا انجام داده‌اید، ثمر خواهد داد. هر شرایطی که درآن هستید، به مراتب بهتر و خوش‌تر خواهد شد و از آن لذت خواهید برد. از این پس، کار شما تنها چیزی نیست که نگاه های تحسین برانگیز را به خود جلب می‌کند. شریک زندگی شما نیز از شما قدردانی خواهد کرد. برقراری ارتباط با یک همکار یا یکی از دوستان تان، باعث می‌شود تا هر دوی شما بدون هیچ ناراحتی، احساس بهتری داشته باشید. اگر از چند سال پیش با فردی مشکل دارید، از مشکل خود صرف نظر کرده و رها کنید. برای گفتن حقیقتی دو دل هستید ،اگر گفتن اش سودی برای کسی ندارد خودتان را خسته نکنید، صلاح مملکت خویش خسروان دانند. برای اقدام به یک سرمایه گذاری کوچک بهتر است کمی دست نگه دارید و بیشتر مطالعه کنید. وقت آن رسیده که به مسیر زندگی تان بیشتر و جدی تر فکر کنید، وضعیت کنونی را برای مدت طولانی نمی توانید ادامه بدهید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای متولدین اردیبهشت، مراقبت از عشقی که دارند، اهمیت زیادی خواهد داشت. سعی کنید در عین حال که ساده و نرمال هستید، خارج از چهارچوب فکر کنید. گاهی اوقات، سکوت بی وقفه و داشتن آرامش، بسیاری از مشکلات تان را درمان خواهد کرد. چرا با خواندن یک کتاب، کمی ذهن خود را آرام نمی‌کنید؟ حتی اگر اواسط روز است، فضا را برای مطالعه آماده کرده و قدری کتاب بخوانید. امروز زمانی را به تمرکز و مدیریت کارهایتان اختصاص دهید. در سکوت و آرامش، کارهایتان را انجام دهید. بگذارید تنهای صدای شما، صدای موفقیت تان باشد. برای یک روز هم که شده همه درهای ارتباطی با دنیا را به روی خودتان ببندید و به دنبال روشی برای گوش دادن به ندای درونتان باشید. تکلیفتان را با شخصی که درگیری ذهنی فراوانی برای شما درست کرده روشن کنید. سعی کنید با تصمیمی که می گیرید کنار بیایید حتی اگر برایتان مشکل باشد. این روزها دوروبرتان بسیار شلوغ است بهتر است از این فرصت استفاده کنید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

گاهی اوقات بهترین روش برای کسب اطمینان در مورد چیزی که در آن شک و تردید دارید، توضیح دادن دقیق و کامل موضوع مورد نظرتان به شخص دیگری است. ممکن است هنگامی که دارید این موضوع را توضیح می‌دهید، نکات تازه ای توجه شما را به خود جلب کند و باعث افزایش اطلاعات شما گردد. امروز حال و هوای شما با جو سخت و طاقت فرسایی که در روزهای گذشته داشته اید، کاملا متفاوت خواهد بود. به نظر می‌رسد امروز اخبار خوبی دریافت کرده باشید. شاید دستمزد زحمات اخیرتان را گرفته باشید. صبور باشید. شما شیفته ى خانواده و دوستانتان هستید و شخصی که می خواهد شما را برنجاند از همین نقطه ضعفتان استفاده خواهد کرد، هوشیار باشید و عکس العملی که او به دنبالش است را نشان ندهید. چنانکه برنامه سفر دارید بهتر است برنامه تان را فعلا به تاخیر بیندازید. کاری برای یکی از نزدیکان تان کرده اید که بسیار خوشحالش کرده. دوره بحرانی را پشت سر گذاشته اید که اثراتش هنوز در رفتارتان مشهود است.

♋ فال روزانه متولدین تیر

از بین بردن اشیاء بدون کاربرد و بی فایده، روشی عالی برای آزاد کردن انرژی و ایجاد فضا در اطراف شماست. امروز وسایل و اشیاء بی اهمیت و بلا استفاده در محل کار و منزل خود را از بین ببرید. خوشبختانه امروز سیاره ها به کمک شما آمده و باعث می‌شوند تا به سرعت تشخیص دهید که چه آیتم هایی را باید دور ریخته، کدام موارد را نگه دارید و کدام را به فرد مناسبی ببخشید. به یک دوست اعتماد کنید و ببینید آیا می‌تواند در یافتن راه حل به شما کمک بهتری کند یا نه. شاید یکی از بستگان شما بتواند به شما وام داده یا قدری پول قرض دهد. سعی کنید کارهای شخصی تان را خودتان انجام دهید تا اینقدر عصبی نشوید. ناخواسته رفتاری از شما سر زده که در شان شما نیست، خیلی مراقب رفتار و کردارتان باشید. در انتخاب دوست محتاط باشید بیش از حد خوش بین هستید. اگر اشتباهی کردی بلافاصله پس از متوجه شدن اعتراف کنید تا شخصیت شما زیر سوال نرود خونسردی خود را حفظ کنید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

افراد نزدیک شما می‌دانند که شما مایل به انجام هر کاری که در توان تان باشد هستید تا بتوانید از آنها پشتیبانی و حمایت کنید. با این وجود، هنگامی که کسی از کارها و رفتار شما قانع نمی‌شود، سعی نکنید او را متقاعد کنید که برنامه شما بهترین برنامه دنیاست! اگر فشار بیش از جدی به افراد وارد کنید، ممکن است احساس کند دارید او را کنترل می‌کنید. امروز خبرهای خوب را خیلی زود پخش نکنید. اگرچه ممکن است هیجان داشته باشید، اما هیچ چیز هنوز تایید نشده است. اطلاعات را در قلب خود نگه دارید تا زمان مناسب آن فرا رسیده و حتمی شود. در یک مشاجره کاری شرایط به نفع شما تغییر خواهد کرد به شرط اینکه کمی هوشیار تر عمل کنید و از اخبار اطرافتان غافل نباشید. شما اهل خانه و خانواده هستید اجازه دخالت و اظهار نظر به شخصی که این روزها زیر گوش تان حرف های بیهوده می خواند ندهید، دست از خساست بردارید و کمی برای خودتان خرج کنید. مبلغ زیادی به زودی بدستتان خواهد رسید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

اگر پاداش یا مال باد آورده ای را به دست آوردید، آن را عاقلانه خرج کنید. با دقت سرمایه گذاری کنید؛ چراکه هر قدر هم که این پول کم به نظر برسد، می‌تواند روزی به کار شما آمده و به مرور بیشتر و بیشتر شود. در رابطه با شغل و کسب و کار خود، امروز شما در مسیر انتخاب صحیح و در عین حال هوشمندانه قرار دارید. اگر دقیقا می‌دانید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، به احتمال زیاد از پشتیبانی و منابع لازم برای رسیدن به هدف خود، برخوردار خواهید شد. برای پول در آوردن باید پول خرج کنید. هنگامی که به اهداف خود متعهد شدید، شفافیت ذهنی و اشتیاق فراوان تان، شما را قادر می‌سازد تا خواسته های خود را بروز دهید. درگیری دادگاهی یا مسئله حقوقی را که داشته اید ختم به خیر می شود. اگر بچه دار هستید حواستان به زندگی زناشویی تان باشد، بچه ها نباید مانع آن شوند که با همسرتان بیشتر وقت بگذرانید. به تازگی کاری را که مدتها به آن فکر می کرده اید شروع کرده اید، حواستان باشد که از حالا باید بیشتر تلاش کنید. حواستان به حرفهایی که به شما زده می شود باشد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

توانایی و مهارت چشمگیر شما در انجام دقیق هر کاری که باید انجام دهید، برای اطرافیان شما قابل احترام است. ممکن است لازم باشد امروز وقت و زمان خود را کنترل کنید تا بتوانید بدون حواس پرتی به اهداف خود برسید. با این وجود، تمرکز منحصر به فرد شما می‌تواند به شما دید بهتری بدهد. از افرادی که احساس می‌کنید با شما تفاوت دارند، دوری نکنید. ممکن است از دوری کردن با افرادی که احتیاج به حمایت عاطفی شما دارند پشیمان شوید. اگر قصد دارید شب ها آرام بخوابید، برقرار کردن تعادل ضروری است. امروز احساس می‌کنید می‌توانید هر کاری را انجام دهید؛ پس به دنبال آن بروید. سخت نگیرید و به همه چیز بخندید، وامی می گیرید که باعث پیشرفتتان می شود. در راهی پا گذاشته اید باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید، حالا که ریسک کرده اید باید هوشیارانه عمل کنید. بدترین چیز اضطراب و وسواس است سعی کنید خود را آرام نگه دارید. موسیقی و گردش برایتان مفید است. خبرهایی که فکرش را هم نمی کنید می شنوید، سفر خوبی در انتظار شماست.

♏ فال روزانه متولدین آبان

در اطراف شما تنشی به وجود خواهد آمد و زمانی پیدا خواهید کرد که بتوانید برای خودتان صرف کنید. اگر باید با مردم تعامل داشته باشید، ارتباط خود را روشن و واضح نگه دارید. ممکن است یک سوء تفاهم به وجود آید که منجر به ایجاد یک انفجار بزرگ بر سر یک اتفاق کوچک و جزئی باشد. و در نتیجه به همین سادگی بدون دلیل، با افراد مختلف دچار مشکل خواهید شد. تنهایی، تنها محلی است که در آن آرامش پیدا خواهید کرد. ممکن است امروز با انجام کارهای خانه، زمان زیادی را در منزل سپری کنید. امروز در انجام کارهایتان به اندازه کافی دقیق خواهید بود. خوشبختانه داشتن یک برنامه ثابت، شما را قادر خواهد ساخت تا برای خود طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به اهداف تان برسید.  مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید که بیشتر از توان شماست. روزهای شاد منتظر شما هستند. به وضعیت تغذیه خود توجه کنید. حواستان باشد که با دیگران طوری رفتار نکنید که فکر کنند از آنها سوء استفاده شده، انصاف را رعایت کنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما آماده تغییر هستید و در آن شکی نیست. هر چه سن تان بالاتر می‌رود، علایق شما گسترده تر می‌شود و می‌خواهید با شدت بیشتر به دنبال برخی از علایق خود بروید. این علایق می‌توانند گذراندن دوره های آموزشی یا کسب یک مدرک تحصیلی باشد. اکنون شما آماده هستید تا جایگاه جدیدی در دنیا داشته باشید. شما امروز کاملا قادر خواهید بود تا اهداف خود را دنبال کنید. به جای دستور دادن؛ پیشنهاد دهید. به همه افراد احترام بگذارید؛ از خلوت خود بیرون آمده و بدرخشید. شما به خوبی می دانید در زندگی چه می خواهید، به سمت آن قدم بردارید. دلیل اوقات تلخی ها و کلافه گی های اخیرتان دوری و بی توجهی به خودتان است. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدارش شاد می شود. به یک میهمانی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید اما مراقب حرف های دیگران باشید، طوری رفتار نکنید که نتوانید خلافش را ثابت کنید.

♑ فال روز متولدین دی

انرژی بی حد و اندازه شما کاملا با نبوغ و خلاقیت شما مطابقت و همخوانی دارد. تمرکز برروی استعدادهای ناشناخته شما امروز اهمیت زیادی خواهد داشت. شاید مدتی است که هیچ پروژه چالش برانگیزی کنجکاوی شما را برانگیخته نکرده است. کشف یک راه و روش جدید، باعث افزایش روحیه و ایجاد حس و حال بهتر در شما می‌گردد. از این فرصت استفاده کنید تا توجه خود را به سمت ایجاد فرصت های بیشتر برای تمرین و پیشرفت هدایت کنید. حقیقت این است که شما نیاز دارید تا قدری به خودتان توجه کنید تا بتوانید خلاقیت خود را بروز دهید. هیچ زمان بهتر از امروز به نظر نخواهید رسید. شریک زندگی شما نیز متوجه این موضوع شده و احتمالا شما را با محبت بیشتر و شاید خرید یک هدیه غیر منتظره، غافلگیر کند. برای رسیدن به یک توافق کاری شرایط طرف مقابل را به دقت گوش کرده و در نظر بگیرید وگرنه در یک دور باطل مذاکرات بی نتیجه گیر خواهید کرد که فقط از شما انرژی گرفته و نهایتا به آنچه که می خواهید نمی رسید.

♒ فال متولدین بهمن

شما امروز قصد دارید با هر کسی که در مسیر شما قرار بگیرد مقابله کنید. امروز اعتماد به نفس و آمادگی کافی برای اجرای یک کار مهم را دارید. اما مراقب تمایل غیر مترقبه خود برای واکنش به سرکشی هایی که ممکن است داشته باشید یا پیدا کنید، باشید. به جای به هدر دادن وقت و زمان خود، یک راه حل ساده پیدا کنید تا بتوانید با انرژی بیشتر مشکلات خود را برطرف کنید. گاهی اوقات اندکی افراط، ارزش خواهد داشت. یک دوش آب گرم در وسط روز، گذراندن ساعاتی در رستوران مورد علاقه شما، یا خرید لباسی که مدت ها به آن علاقه داشتید، از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث ایجاد روحیه در شما گردند. شما به خانواده خود بسیار اهمیت می دهید که این خوب است، اما حواستان باشد تا جایی پیش نروید که خودتان را فراموش کنید.برای رسیدن به خواسته تان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنید و همین خصوصیت باعث می شود در هر کاری که انجام می دهید بهترین باشید به تازگی مجبور شده اید در زندگی اهم و مهم کرده و انتخابی بکنید که برایتان بسیار مشکل بوده.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

با دستاوردهای اخیرتان، انرژی زیادی به دست آورده و اعتماد به نفس زیادی کسب کرده اید. احساس خوبی دارد؛ اینطور نیست؟ در حال حاضر توجه جنس مخالف را به خود جلب خواهید کرد؛ و چه کسی می‌تواند آنها را سرزنش کند؟ شما واقعا عالی به نظر می‌رسید. امروز ممکن است به خاطر بینش نافذ و توصیه های مناسب تان، افرادی به شما مراجعه کنند. در ارتباط بودن با احساسات شخصی شما این امکان را فراهم می‌کند، تا بدون ترس و اضطراب به قلب مشکلات خود نفوذ کنید. با این حال، آشکار کردن تمام واقعیت، آن هم با سرعت زیاد می‌تواند برای برخی از افراد دشوار باشد. شهود شما، هم نعمت است و هم نفرین! اینکه بر ترس هایتان غلبه کرده و راه خود را انتخاب کره اید بسیار خوب است مطمئن باشید انتخاب درستی کره اید که بعدها به خاطرش به خودتان آفرین خواهید گفت. این روزها اگر مراقب زبانتان نباشید به شدت پشیمان خواهید شد، با هر کسی هر شوخی را نکنید شخصیت خود تان را ناخواسته زیر سوال خواهید برد و مجبور به توضیح دادن خواهید شد که فایده ای هم ندارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.