کد خبر : 6886 / /
/

هادی نوروزی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس تهران بود که در مهرماه ۹۴ بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

دوران باشگاهی هادی نوروزی

همسر و فرزندان هادی نوروزی

هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس بود. هادی نوروزی در اوج محبوبیتش از دنیا رفت. هادی نوروزی دو فرزند دارد. هادی نوروزی اصالتا برای روستایی از اطراف بابل بود. هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

او ازداوج کرده و دو فرزند داشت.

هادی نوروزی‌پوری در تاریخ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل زاده شد. او نخست به کشتی روی آورد.اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به‌طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد.

هادی نوروزی

دوران باشگاهی هادی نوروزی

وی هفت سال در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال آخر حضور در این تیم، توانست کاپیتان اصلی پرسپولیس شود اما نتوانست تعداد گل‌های خود را برای پرسپولیس به عدد ۲۴ برساند. همچنین او سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس قائم‌شهر، پاسارگاد تهران، فجر سپاه تهران، داماش ایرانیان و نفت تهران را داشت.

هادی نوروزی

هادی نوروزی

هادی نوروزی

هادی نوروزی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت. انتقال او به بیمارستان آتیه تهران هم نتیجه‌ای در پی نداشت. پس از مراسم تشییع جنازه که در روز جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی جمعیتی نزدیک به ۳۵ هزار نفر برگزار شد. پیکر نوروزی به زادگاهش منتقلو در روستای کپورچال بابل به خاک سپرده شد.

همسر و فرزندان هادی نوروزی

هادی نوروزی با معصومه ابراهیم‌پور ازدواج کرده بود و دارای دو ۲ فرزند به نام‌های هانی و هانا بود. پسر او هانی نوروزی هم وارد دنیای بازیگری در فوتبال شده و به‌طور حرفه ای فوتبال بازی می‌کند. هانی نوروزی از سال ۹۶ به تیم اوژن مازندران پیوست و رسماً به عضویت رده نونهالان این تیم درآمد. هانی نوروزی به نیابت از او جام قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر را برای پرسپولیس بالای سر برد.

وی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی و هرزگوین در سال ۱۳۸۸ انجام داد.هادی نوروزی ۹ بازی ملی در کارنامه داشت که در به ثمر رساندن گل موفق نبود.

باشگاه پرسپولیس پس از درگذشت وی شماره ۲۴ را بایگانی کرد؛ و تا ۴۰ روز بعد از درگذشت تیم پرسپولیس پیراهن مشکی پوشید. پس از مرگ او، تماشاگرانِ پرسپولیس هادی نوروزی را در دقیقه ۲۴ تشویق می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.