کد خبر : 17340 / /
/

 

خرید موتور سیکلت اقساطی

معمولا در شهرهای مختلف، فروشگاه‌های محدودی برای فروش  اقساطی وجود دارد. مثلا برای خرید موتور سیکلت اقساطی چه فروشگاه‌هایی رو سراغ دارید؟آیا خرید لاستیک اقساطی از همه ی فروشگاه ها امکان پذیر است؟ آیا کیفیت کالای این فروشگاه‌ مناسب است؟ آیا قیمت تمام کالاهای این فروشگاه منصفانه است؟ آیا کالای مورد علاقه شما در این فروشگاه موجود میباشد؟ این موارد چالش‌هایی هستند که در خرید قسطی با اونها مواجه میشید.

اما با قسطاکارت شما میتونید به فروشگاه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید، کیفیت و قیمت کالاها رو مقایسه کنید و بهترین فروشگاه رو برای یک خرید قسطی به صرفه انتخاب کنید. علاوه بر این با قسطاکارت میتوانید هزینه انواع خدمات را بصورت قسطی پرداخت کنید مثل هزینه تور اقساطی کیش

خرید موتور سیکلت اقساطی- کویر

کویر موتو با تنوع محصولاتی که دارد توانسته است بخش عمده‌ای از بازار موتور را به خود اختصاص دهد. کارخانه اصلی کویر موتور در اصفهان میباشد و انواع موتورهای برقی و بنزینی در این کارخانه ساخته میشوند. با استفاده از خدمات قسطا میتوانید بدون ضامن از سراسر کشور، نسبت به خرید قسطی موتور سیکلت اقدام کنید.

همانطور که گفته شد، قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد پس میتوانید تمام مبلغ یا بخشی از مبلغ موتور سیکلت را بصورت اعتباری پرداخت کنید و یا حتی میتوانید سری به بازار موتور سیکلت‌های دست دوم بزنید، موتور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و هزینه‌اش را قسطی پرداخت کنید.

3

خرید قسطی موتور سیکلت سی جی

موتور سیکلت ‌های CG توسط شرکت ژاپنی هوندا ساخته شد و اولین موتورسیکلتی بود که در ایران بصورت انبوه تولید شد. امروزه تولید این موتور سیکلت توسط هوندا متوقف شده است و شرکت‌های مختلفی این موتور سیکلت را مونتاژ میکنند. موتور سیکلت سی جی بخاطر قیمت پایین و فراوانی قطعات محبوبیت بسیار بالایی دارد.

خرید قسطی موتور سیکلت برقی

موتور سیکلت ‌های برقی معمولا سرعت پایینی دارند اما بسیاری از افراد برای حفظ محیط زیست، ترجیح میدهند از این موتور سیکلت‌ ها استفاده کنند. موتور سیکلت ‌های برقی، باتوجه به قیمت پایینشان عملکرد مناسبی ارائه میدهند. اگر به فکر کاهش هزینه هستید میتوانید از اسکوترهای برقی هم استفاده کنید فقط در هنگام خرید به ظرفیت باتری و مدت زمان لازم برای شارژ باتری دقت کنید.

خرید لاستیک اقساطی

همانطور که گفتیم قسطاکارت عضو شتاب میباشد . پس اگر قصد خرید لاستیک دارید، از هر فروشگاهی و در هر شهری میتوانید با استفاده از قسطاکارت نسبت به خرید لاستیک اقساطی اقدام کنید

در هنگام خرید لاستیک به اعداد و ارقام روی آن توجه میکنید؟ علائم روی لاستیک راهنمای خوبی برای خرید شما هستند. با دقت در این علائم میتوانید عرض لاستیک، ارتفاع فاق لاستیک، قطر رینگ، بار مجاز و نوع لاستیک مناسب خودروی خود را انتخاب کنید. علاوه بر این موارد باید به تاریخ تولید لاستیک هم دقت کنید و توجه داشته باشید که عمر مفید هر لاستیک، معمولا 5 سال میباشد.

خرید قسطی سیستم صوتی خودرو

یک سیستم صوتی حرفه‌ای اقلام مختلفی را شامل میشود که با قسطاکارت میتوانید تمام این تجهیزات را بصورت قسطی تهیه کنید.  یک سیستم صوتی ساده میتواند شامل باند بیضی شکل، آمپلی فایر و ساب ووفر باشد.باندهای بیضی شکل، جایگزین باندهای فابریک خودرو میشوند و پخش صدا را مطلوب میکنند. آمپلی فایر وظیفه افزایش قدرت خروجی سیستم را دارد و کیفیت صدا را هم افزایش میدهد و یکی از جذاب ترین بخش‌های سیستم صوتی ساب ووفرها هستند که صدای بم موسیقی را افزایش میدهند.

خرید قسطی لوازم جانبی خودرو

کف پوش خودرو، روکش صندلی‌ها، تجهیزات تزئینی و حتی قطعات یدکی خودرو هم از جمله کالاهایی هستند که میتوانید آنها را  بدون ضامن از تمام فروشگاه‌های کشور، بصورت قسطی تهیه کنید. برای ثبت سفارش و محاسبه اقساط به سایت قسطا مراجعه کنید

4

تور اقساطی کیش

تعجب نکنید. تور اقساطی کیش هم با قسطاکارت امکان پذیر است. از آنجا که قسطاکارت عضو شتاب میباشد، در تمامی فروشگاه ها اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور معتبر میباشد و براحتی میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی ، خرید اقساطی لوازم خانگی ، هزینه عمل بینی اقساط و ... اقدام کنید.

برای ثبت سفارش و محاسبه اقساط به سایت قسطا مراجعه کنید. پس از ثبت نام در سایت قسطا باید مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید و بعد از بررسی مدارک توسط کارشناسان قسطا، اعتباری تا سقف  20 میلیون تومان به شما تعلق میگیرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.