کد خبر : 22429 / /
/

لیزر اندولیفت یکی از جدیدترین روش های دنیا در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست می باشد. همانطور که از نام این فناوری پیداست اساس کار آن لیزر است. امروزه از اندولیفت در کلینیک های زیبایی توسط بهترین دکتر اندولیفت در ایران انجام می شود و در حال حاضر تنها چند کلینیک در ایران مجهز به این دستگاه هستند و برای جوانسازی صورت و بدن که روشی غیر تهاجمی است استفاده می شود. نتایج اندولیفت با لیزر تقریباً مشابه نتایج جراحی لیفت صورت است با این تفاوت که این عمل بدون برش، بخیه، خونریزی، جای زخم و حتی بدون بیهوشی یا بستری در بیمارستان انجام می شود. در ادامه قصد داریم شما را با این روش زیبایی و ویژگی های بهترین دکتر اندولیفت در ایران آشنا کنیم ، با ما همراه باشید .

اندولیفت چیست؟

اندولیفت با لیزر روشی جدید برای تحریک بافت های عمیق برای ساخت کلاژن جدید برای کاهش افتادگی پوست و سفت کردن آن است. در این روش یک فیبر بسیار ظریف (بدون نیاز به سوراخ کردن) به پوست نفوذ می کند. سپس بین درم عمیق و بافت چربی قرار می گیرد و لیزر دایود توسط فیبر دیگری به این فیبر متصل می شود و با حرکت فیبر در این ناحیه انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابش می شود. اندولیفت یک روش درمانی مبتنی بر لیزر است که کم تهاجمی بوده و به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود و امروزه در پزشکی زیبایی کاربرد بالایی دارد.

 

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن است که نتیجه ای مشابه جراحی لیفت صورت با کمترین تهاجمی دارد. برخلاف لیفت صورت، این روش بدون بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان انجام می شود و هیچ بخیه یا جای زخمی بر جای نمی گذارد.

بهترین دکتر اندولیفت در ایران چه کسی است ؟

انتخاب پزشک زیبایی و مراقبت از پوست در تهران برای انجام لیزرهای جوانسازی مانند لیزر اندولیفت می تواند کمی دشوار باشد زیرا بسیاری از پزشکان در شهرهای بزرگ عمل می کنند. اما با توجه به ویژگی های زیر می توانید بهترین دکتر اندولیفت در ایران را برای انجام این درمان انتخاب کنید:

  • سطح و تجربه بالا در اندولیفت
  • کلینیکی که او در آن عمل می کند باید مرتب و تمیز باشد و اصول بهداشتی به خوبی رعایت شود
  • احترام به مشتری را یکی از اصول اخلاقی خود قرار دهد.
  • دقت و ظرافت زیادی در ارائه خدمات عالی داشته باشید

برای آشنایی با دکتر اندولیفت در ایران می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر اندولیفت در ایران اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

2

کاربرد اندولیفت چیست ؟

اندولیفت در واقع لیزری است که به روشی دیدنی و خاص صورت را جوان می کند. اندولیفت تا حد قابل قبولی به رفع افتادگی ابروها کمک می کند و طراوت را به چشم ها و پلک ها می بخشد. با کمک آن می توان خطوط ایجاد شده در نواحی مختلف صورت را از بین برد، یکی از خطوط عمیقی که در کنار لب ایجاد می شود، خط خنده است که به مرور زمان تاثیر زیادی روی صورت می گذارد و فرد را غمگین می کند. با لیزر اندولیفت می توان خطوط خنده و چین و چروک های پیشانی را به راحتی از بین برد و چهره ای شاداب و صاف به ارمغان آورد.

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های لیزر اندولیفت کاهش سایز غبغب است که البته در بسیاری از خانم ها و آقایان وجود چربی در ناحیه  غبغب باعث بزرگتر دیده شدن آنها شده و ظاهر زیبای آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. اندولیفت همیشه در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود که می تواند آن را بلند یا کوچک و جوان کند، برای این منظور از اندولیفت در شکم و بازوها یا باسن و زانو استفاده می شود، در واقع این لیزر یک سرویس پیشرفته است که جوانسازی و لیفت را برای افراد فراهم می کند. لیزر اندولیفت برای قسمت های مختلف بدن کاربرد دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:

  • اندولیفت افتادگی ابرو
  • اندولیفت افتادگی پلک
  • اندولیفت خط خنده
  • کوچک کردن بینی
  • اندولیفت صورت
  • اندولیفت غبغب
  • اندولیفت کلوئید

3

مراقبت های بعد از اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت یک روش کم تهاجمی است، افراد می توانند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردند، اما پیروی از توصیه های پزشک می تواند بسیار موثر باشد. این توصیه ها عبارتند از:

  • در حالت استراحت، سر خود را بالای سینه نگه دارید.
  • برای مدتی از فعالیت بدنی شدید خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • هنگام شستشو، پوست خود را به آرامی بشویید و از محلول آب نمک یا محلول سرکه رقیق شده استفاده کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کیسه یخ استفاده کنید.
  • از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.
  • از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید.
  • از آنجایی که گردش خون به تسریع روند بهبودی کمک می کند، پیاده روی ممکن است بعد از اندولیفت برای افراد مفید باشد.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام لیزر اندولیفت خود توسط بهترین دکتر اندولیفت در ایران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر اندولیفت می‌کند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی عمل زیبایی شما دارد. انتخاب بهترین دکتر اندولیفت در تهران توسط سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای خوب را تجربه کنید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.