کد خبر : 2337 / /
/

سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از ۴ میلیارد در ۱۷ روز ، پرفروش ترین فیلم اکران آنلاین شد.

سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت است. شنای پروانه با فروش بیش از ۴ میلیارد در ۱۷ روز ، پرفروش ترین فیلم اکران آنلاین شد. شنای پروانه یک فیلم در ژانر اجتماعی است. شنای پروانه در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. شنای پروانه از این قرار است:  فیلمی از زنی به نام پروانه (طناز طباطبایی) در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر می‌شود. حالا هاشم (امیر آقایی) شوهر پروانه و برادرش حجت (جواد عزتی) به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما …

شنای پروانه رکورد اکران آنلاین را شکست/ موقق ترین فیلم در سال کرونا

به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا؛ آخرین ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها  ۱۷روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالیست که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد.

ویدئو لو رفته از «شنای پروانه»/ دانلود رایگان

پیش از این فیلم سینمایی خوب، بد، جلف: ارتش سری رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود. به این ترتیب شنای پروانه که اکران آنلاینش را از  ۱۱ فروردین آغاز کرده بود در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد دست پیدا کرده است.

فیلم‌های سینمایی خروج، زیر نظر، طلا، زن‌ها فرشته‌اند، لتیان، بی حسی موضعی، حکایت دریا و بنفشه آفریقایی در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

شنای پروانه

بازیگرانی چون: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری‌، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، با حضور افتخاری علیرضا داودنژاد و هنرمندی پانته آ بهرام ومعرفی آبان عسکری در  «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است. 

 محمد کارت، حسین دوماری، پدرام پورامیری فیلمنامه آن را به نگارش درآورده‌اند.

 «شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

 موفقیت اکران برخط فیلم «شنای پروانه» 

 

با شیوع ویروس کرونا اکران اینترنتی فیلم‌های سینمایی اتفاقی مثبت و گریزناپذیر است، و نمایش اینترنتی فیلم «شنای پروانه» این موضوع را تثبیت کرد.

«شنای پروانه» به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» با وجود شرایط رکود سالن‌های سینما در سال گذشته از تمام فیلم‌هایی که در سال ۹۹ اکران شدند بیشترین آمار تماشاگر را به خود اختصاص داد و در دو روز اول اکران برخط توانست ۲ میلیارد بفروشد که  این عدد، عدد قابل توجهی است.

شنای پروانه

«شنای پروانه»  در آستانه یکسالگی اکران برخط خود، با وجود  اینکه نزدیک یکماه نسخه قاچاق این فیلم  با کیفیت بالا در فضای مجازی بود، طی دو روز 2 میلیارد فروش رفت .

از همین رو برنامه «کافه هنر» دوشنبه 23 فروردین میزبان کارگردان و تهیه کننده این فیلم می شود تا دلالیل موفقیت اکران آنلابرخط این فیلم را بررسی کند.

ثبت یک رکورد منحصر به فرد در اکران آنلاین برای «شنای پروانه»

گفتنی است «کافه هنر» این هفته به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ به صورت تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایران صدا به طرح و نقد مهم‌ترین رویدادهای هنری، فرهنگی و ادبی روز می‌پردازد.

«شنای پروانه» موفق‌ترین فیلم در سال کرونا

«شنای پروانه» فیلم تحسین شده جشنواره فجر سال ۹۸ که علی‌رغم همه پیشبینی‌ها برای فروش قابل توجه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا مسیرش دچار چالشهای زیادی شد نسبت به شرایط کلی و رکود سالنهای سینما از همه فیلمهایی که در سال ۹۹ اکران شدند بیشترین آمار تماشاگر را به خود اختصاص داد.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت سال 1398 در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار نمایش داده شد که مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. این فیلم در حال حاضر به صورت آنلاین اکران شده است.

این فیلم سینمایی که قرار بود در نوروز سال 1399 اکران شود به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از چند ماه در سینماها نمایش داده شد و در نهایت اکران آن متوقف شد و پس از چند ماه دوباره بر پرده سینماها نمایش داده می‌شود.

«شنای پروانه» فیلم تحسین شده‌ای که جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، ایمان صفا، بهروز پناهنده، ناهید مسلمی،  نادر شهسواری، روح الله مهرابی، نیلوفر شهفری، محمد مطهری پور با معرفی آبان عسکری و هنرمندی پانته‌‌آ بهرام و حضور افتخاری علیرضا داودنژاد در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

ثبت یک رکورد منحصر به فرد در اکران آنلاین برای «شنای پروانه»

 فیلمی از زنی به نام پروانه (طناز طباطبایی) در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر میشود. حالا هاشم شوهر پروانه (امیر آقایی) و برادرش حجت (جواد عزتی) به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما …

شنای پروانه

نویسندگی فیلم را محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری بر عهده داشته‌اند. همچنین سید مازیار هاشمی به عنوان مجری طرح در «شنای پروانه» حضور داشته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.