کد خبر : 24198 / /
/

 

 

تمام دانشجویان متقاضی دانشگاه آزاد که قصد انتقالی دارند، باید در زمان مشخص شده در سامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ir  مراجعه کرده و هزینه ای را بابت بررسی مدارک و شهریه هر نیم ترم پرداخت نمایند. این هزینه را دانشگاه مبدا دریافت می نماید و برای هر مقطعی از کاردانی تا دکتری متفاوت است. همچنین دانشجویانی که قصد مهمان شدن دارند باید مبلغی را برای بررسی مدارک پرداخت نمایند که ما در ادامه تمامی این مبالغ را برای شما توضیح خواهیم داد. همچنین  امکان دریافت مشاوره  به صورت آنلاین یا تلفنی برای نحوه و شرایط انتقالی برای عزیزان در ایران تحصیل  فراهم شده است.

 

هزینه انتقالی دانشگاه آزاد 1402

یکی از امکانات دانشگاه آزاد، انتقال در صورت دوری از منزل و یا عدم علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه فعلی می باشد. ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد هر ساله دو بار بر اساس اطلاعیه سامانه منادا صورت میگیرد که داوطلبین پس از مشاهده اطلاعیه باید اقدام به ثبت نام نمایند.

در زمان ثبت نام باید هزینه ای مبنی بر بررسی مدارک پرداخت نمایند که این هزینه در مقاطع کاردانی،کارشناسی،ارشد و دکتری متفاوت است.

به این نکته توجه بفرمایید که در صورتی که در زمان اعلام شده، شما در ثبت نام خود نیاز به ویرایش داشته باشید و 24 ساعت از زمان ثبت نام شما نگذشته باشد، هزینه مجدد برای بررسی مدارک پرداخت نمی کنید، اما اگر از زمان ثبت نام بگذرد و شما بخواهید اطلاعاتی را ویرایش نمایید، باید مجدد هزینه بررسی مدارک را نیز پرداخت نمایید.

هزینه های بررسی مدارک و هزینه هر نیم سال  به شرح زیر است:

مقطع

هزینه بررسی مدارک

هزینه برای هر نیمسال

مقطع  کاردانی پیوسته و ناپیوسته

۶۰۰٫۰۰۰ تومان

۲۵۰٫۰۰۰ تومان

مقطع  کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

۹۰۰٫۰۰۰ تومان

۴۰۰٫۰۰۰ تومان

مقطع  کارشناسی ارشد

۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

۸۰۰٫۰۰۰ تومان

مقطع دکتری

۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

 

هزینه مهمانی دانشگاه آزاد 1402

تفاوت انتقالی و مهمانی در این است که در انتقالی دانشجو کامل به دانشگاه مقصد منتقل می شود و مدرک نهایی شما توسط دانشگاه مقصد ارائه می گردد. اما در مهمانی شما تعدادی واحد در دانشگاه مقصد می گذرانید و در نهایت مدرک شما توسط دانشگاه مبدا ارائه می گردد. مهمان شدن دانشجو که یکی از امکانات دانشگاه آزاد می باشد، در صورت داشتن شرایط لازم با درخواست آن موافقت شده و اجازه مهمان شدن خواهد داشت. برای مهمان شدن نیز باید هزینه ای برای بررسی مدارک پرداخت شود که هزینه های مهمانی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

 

 

مقطع

هزینه برای هر نیمسال

مقطع  کاردانی پیوسته وناپیوسته

۲۵۰٫۰۰۰ تومان

مقطع  کارشناسی پیوسته وناپیوسته

۴۰۰٫۰۰۰ تومان

مقطع  کارشناسی ارشد

۸۰۰٫۰۰۰ تومان

مقطع دکتری

۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

 

 

ثبت نام مهمانی نیز در سایت منادا و دو بار در سال صورت می گیرد به علاوه شما عزیزان  برای ارتباط استفاده از خدمات مشاوره می توانید با ایران تحصیل تماس بگیرید.

2

زمان انتقالی دانشگاه آزاد 1401

انتقالی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد که متقاضی باید به سامانه منادا monada.iau.ac.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نماید. زمان انتقالی از طریق دانشگاه آزاد مشخص شده و از طریق سامانه منادا به دانشجویان ابلاغ می شود. زمان انتقالی دانشگاه آزاد در سال 1401 به صورت زیر می باشد:

زمان نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد در سال 1401 به صورت زیر می باشد:

نیمسال تحصیلی دانشجویی

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

نیمسال اول تحصیلی 1401

29 مرداد 1401

نیمسال دوم تحصیلی 1401

20 آذر  1401  (اکنون)

همچنین نتایج انتقال دانشگاه آزاد در سامانه منادا پس از دو هفته از اتمام مهلت ثبت نمایش داده می شود.

 

شرایط انتقالی گرفتن از دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای داوطلبینی که درخواست نقل و انتقال را دارند شرایطی را در نظر گرفته است که متقاضی بهتر است قبل از ثبت نام شرایط را خوانده و در صورت داشتن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام و درخواست نماید. شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی دسته بندی می شود که در ادامه به تمامی آن ها می پردازیم.

شرایط عمومی انتقالی گرفتن دانشگاه آزاد

برخی از این شرایط به شرح زیر است:

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.