کد خبر : 28569 / /
/

 

 

ژاپن یکی از جذاب‌ترین و زیباترین کشورهای آسیایی برای سفر کردن است که در کنار مدرنیته همچنان به سنت‌های قدیمی خود وفادار بوده و امکان دیدنی فراوانی هم برای بازدید دارد. شما می‌توانید با تور ژاپن یک آژانس هواپیمایی معتبر، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و جذاب را برای خود رقم بزنید.

تجربه‌های شگفت‌انگیز در تور ژاپن

در تور ۱۰ روزه ژاپن در ابتدا با هواپیمای قطری به سمت توکیو حرکت کرده و ۵ شب را در آنجا می‌گذارنید. بعد از آن نوبت به سپری کردن ۴ شب در اوساکا می‌رسد. در طول اقامت خود کارهای شگفت‌انگیزی را در کشور آفتاب تجربه می‌کنید که به شرح زیر هستند:

۱. پیاده‌روی و خرید در چهارراه شیبویا

منطقه‌ی شیبویا از قطب‌های گردشگری توکیو محسوب شده و مراکز خرید فراوان، رستوران‌های درجه یک، موسسه‌های کارائوکه و... را در خود جای داده است. یکی از بهترین مراکز خرید این منطقه ساختمان Shibuya 109 است که تعداد بیشماری فروشگاه و مجتمع خرید دارد و بازدید از آن به تنهایی می‌تواند تجربه‌ی شگفت‌انگیزی باشد.

۲. خرید سوغاتی از خیابان ناکامیسه

بهترین محل برای خرید سوغاتی در توکیو خیابان ۲۵۰ متری ناکامیسه است که می‌توانید در آن هرچیزی را که تصور می‌کنید، پیدا کنید. به‌علاوه ناکامیسه یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای امتحان‌کردن غذاهای خیابانی خوشمزه در ژاپن است که به دلیل تنوع بالا می‌توانید هر غذایی را که دوست داشتید بخورید.

2

۳. بازدید از دیزنی لند توکیو

در این شهربازی فوق‌العاده می‌توانید شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه خود را به صورت زنده مشاهده کرده و با آن‌ها عکس بگیرید که حس نوستالژی واقعاً فوق‌العاده‌ای است. جالب است بدانید که دیزنی لند توکیو در سال ۲۰۰۱ به صورت رسمی افتتاح شده و کمی از دیزنی لند آمریکا بزرگ‌تر است.

۴. کشتی‌سواری بر روی دریاچه آشی

در هاکونه ژاپن دریاچه‌ای به نام آشی قرار دارد که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ زیبایی از کوه فوجی داشته و یکی از زیباترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. در تور ژاپن یکی از روزها به بازدید از منطقه هاکونه و کشتی‌سواری در دریاچه آشی اختصاص داده شده است.

۵. بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا

یکی از زیباترین آکواریوم‌های اوساکا که صدها گونه‌ی جانوری و آبزی را در خود جای داده، کایوکان است. از جذابیت‌های اصلی این آکواریوم می‌توان به ساختمان جذاب و مدرن آن که به شکل پروانه است اشاره کرد که ساخت آن به سال ۱۹۹۰ باز می‌گردد.

بازدید از ۸ طبقه‌ی این آکواریوم حدود ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد که با توجه به جذابیت‌های موجود کاملاً ارزشش را دارد.

۶. گشت‌وگذار در پارک تفریحی استودیو یونیورسال اوساکا

پارک موضوعی استودیو یونیورسال در سال ۲۰۰۱ در اوساکا افتتاح شد و در همان سال توانست پای یازده میلیون بازدیدکننده را به خود باز کند. شما می‌توانید در این پارک خارق‌العاده بسیاری از شخصیت‌های سینمایی و انیمیشنی مورد علاقه خود را از قبیل هری‌پاتر و مینیون‌ها مشاهده کنید.

به‌علاوه قسمت‌هایی از پارک یونیورسال شامل منطقه‌ی هالیوود،‌ منطقه‌‌ی نیویورک با تم مرد عنکبوتی، نمایش‌‌هایی از فیلم ترمیناتور، پارک ژوراسیک و مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز است که قدم گذاشتن در آن‌ها برای علاقمندان به این فیلم‌ها با هیچ تجربه‌ی دیگری قابل مقایسه نیست.

3

۶. گردش در پارک نارا

پارک نارا یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ژاپن است که افتتاح آن به سال ۱۸۸۰ بازگشته و عمده‌ی شهرت آن به خاطر ۱۲۰۰ گوزنی است که به صورت آزادانه در فضای این پارک حرکت می‌کنند. به‌علاوه جالب است بدانید که در محدوده‌ی پارک نارا معابد کاسوگا، تودائی-جی و وفوکو-جی و موزه ملی نارا هم قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

۷. رفتن به دره مرموز اواکودانی

در شهر هاکونه در استان کاناگاوا دره‌ای آتشفشانی به نام اواکودانی وجود دارد که یکی از جذابه‌های مرموز و جذاب ژاپن محسوب می‌شود. این دره در حقیقت نوعی کاسه آتشفشانی است که بعد از فوران کوه‌های هاکونه در ۳ هزار سال پیش شکل گرفت.

البته این تنها دلیل شهرت این منطقه نیست. براساس باورهای محلی کسی که بتواند تخم‌مرغ‌های آب‌پز سیاه این بخش را بخورد هفت سال به عمرش اضافه می‌شود. جالب است بدانید که در واقع علت اصلی سیاه شدن پوست این تخم‌مرغ‌ها جوشاندن آن‌ها در استخر آب گرم گوگردی است.

بازدید از ژاپن و جاذبه‌های فوق‌العاده آن با تور مجری مستقیم

ستاره ونک مجری تورهای داخلی و خارجی، با بهره‌گیری از نیروهای کارآزموده و متخصص همواره توانسته نظر مثبت گردشگران را به خود جلب کند. شما نیز می‌توانید برای تجربه‌ی سفری شگفت‌انگیز به ژاپن در تور پاییز این مجموعه که در اواخر آذرماه برگزار می‌شود شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.