کد خبر : 7556 / /
/

عکس پر حاشیه فرشته حسینی

تصویر تازه منتشر شده نشان می دهد که ممکن است بارداری فرشته حسینی صحت داشته باشد.

بازیگری فرشته در سریال قورباغه

ماجرای ازدواج فرشته حسینی و نوید محمدزاده

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی  بازیگر افغانستانی است. فرشته حسینی در ایران زندگی می کند. فرشته حسینی نامزد نوید محمدزاده است. فرشته حسینی  به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج خود را رسمی کردند. فرشته حسینی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد.

تصویر تازه منتشر شده نشان می دهد که ممکن است بارداری فرشته حسینی صحت داشته باشد

فرشته حسینی بازیگر افغانی تبار ساکن ایران است که به خاطر بازی خوبش خیلی زود توانست به یکی از بهترین بازیگران ایران تبدیل شود. بازی او در قورباغه در کنار نوید محمدزاده با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. این دو بازیگر چند روز پیش به طور رسمی عقد کردند. امروز در خبر روز می خواهیم عکسی برای شما قرار دهیم که در آن احتمال بارداری فرشته حسینی را نشان می دهد.

فرشته حسینی

عزیز من تولدت خیلی مبارکه تو همیشه کنار من بودی تو آدم عجیبی هستی خدا همیشه همین‌قدر با مهر و زیباروح نگهت داره

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر ایرانی است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کردو به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد.وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

فرشته حسینی

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد. به بهانه احتمال بارداری فرشته حسینی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

بازیگری فرشته در سریال قورباغه

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

فرشته حسینی

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشارپستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دودر تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

ماجرای ازدواج فرشته حسینی و نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت. فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

فرشته حسینی

ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده

در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند؟ + فیلم و ماجرای تولد در اینستاگرام

او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت.

فرشته حسینی

ماجرای خرید مشترک نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی چندی پیش همه مجسمه‌های یک هنرمند افغانی را خریدند. این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه‌هایش توسط نوید محمدزاده گفته بود: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.