کد خبر : 7776 / /
/

پیش فروش سایپا| پیش فروش خودر| فروش فوق العاده خودر| پیش فروش ایران خودرو

خودروسازی سایپا حذف قرعه کشی از فرآیند عرضه خود را آغاز کرد اما در اطلاعیه خود زمان تحویل محصولات عرضه شده را به طور تفکیکی بیان نکرده در حالی قبلا به تفکیک زمان تحویل اعلام می شد.

پیش فروش سایپا از امروز آغاز شده است. پیش فروش سایپا این بار متفاوت است. پیش فروش سایپا این بار قرعه کشی ندارد. پیش فروش سایپا بدون محدودیت است. جزئیات جدید پیش فروش سایپا را در این خبر ملاحظه می کنید. 

خودروسازی سایپا حذف قرعه کشی از فرآیند عرضه خود را آغاز کرد اما در اطلاعیه خود زمان تحویل محصولات عرضه شده را به طور تفکیکی بیان نکرده در حالی قبلا به تفکیک زمان تحویل اعلام می شد.

 سایپا اعلام کرد: از ساعت 10 صبح امروز  تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام به پیش فروش 5 محصول خود می کند.

متقاضیان در بازه زمانی یاد شده می توانند به سایت فروش سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند بعد از ثبت اطلاعات شخصی خود کد کاربری دریافت کرده و با وارد کردن  کد کاربری به قسمت انتخاب خودرو هدایت شده و باقی مراحل را طی کنند (البته کسانی که در طرح های فروش قبلی این خودروساز شرکت کرده و کد کاربری دریافت کرده اند نیاز به دریافت کد مجدد ندارند).

اما نارنجی های جاده مخصوص علاوه بر حذف قرعه کشی سایر محدودیت های پیشین از قبیل محدودیت سنی، داشتن گواهینامه، دریافت نکردن خودرو طی 48 ماه گذشته از دو خودروساز را حذف کرده اند.

به جای حذف این محدودیت ها متقاضیان موظف هستند مبالغ اعلامی برای هر خودرو را به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام به حساب سایپا واریز کنند.

خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص، 5 محصول کوئیک S، ساینا S، کوئیک دنده‌ای، کوئیک R و وانت پراید را در اولین پیش فروش بدون قرعه کشی خود عرضه کرده است.

در این پیش فروش سایپایی ها تمرکز خود را روی عرضه محصولاتی کم تیراژ خود قرار داده اند. در این پیش فروش بدون قرعه کشی خبری از خانواده تیبا (تیبا صندوقدار و تیبا 2) و ساینا معمولی در این پیش فروش نیست.

همچنین این خودروساز شاهین را هم از لیست پیش فروش خود خط زده است.

بی تردید حضور شاهین در این پیش فروش بدون قرعه کشی می توانست صف متقاضیان را شلوغ کند.

بر اساس اعلام سایپا متقاضیان برای هر دستگاه کوییک S باید 77 میلیون و 400 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند. متقاضیان کوییک  R(دو رنگ) نیز برای پیش خرید این خودرو باید حدود 74 میلیون و 700 هزار تومان نقدینگی داشته باشند. طرفداران ساینا S باید حدود 71 میلیون و 200 هزار تومان باید به این خودروساز پرداخت تا ثبت نام خود را در این طرح پیش فروش نهایی کنند. اگر متقاضیان نخواهند کوییک R  و کوییک S را ثبت نام کنند می توانند با حدود 70 میلیون و 500 هزار تومان کوییک معمولی را پیش خرید کنند.

برای پیش خرید تنها باز مانده خانواده پراید یعنی پراید 151 (پراید وانت) نیز داشتن نقدینگی حدود 52 میلیون و 500 هزار تومان کفایت می کند.

اما زمان تحویل خودروها به نوعی بزرگ ترین علامت سوال این پیش فروش بدون قرعه کشی است.

 آن طور که در اطلاعیه سایپا آمده بازه تحویل خودروها از دی ماه 1400 تا تیرماه 1401 را شامل می شود.

حال مشخص نیست کدوم یک از محصولات عرضه شده در دی ماه امسال تحویل داده می شود و متقاضیان کدام محصول باید تا تیرماه سال آینده منتظر تحویل خودروی خود بماند.   

 

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش جدید محصولات خود را با حذف محدودیت‌ها و قرعه‌کشی اعلام کرد. این طرح از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 مرداد ماه آغاز و به صورت 24 ساعته تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

پیش فروش سایپا/ جدول محصولات

پیش فروش سایپا

در این طرح پیش‌فروش،5 محصول سایپا و پارس خودرو شامل کوییک S، ساینا S، کوییک دنده‌ای، کوییک R و وانت 151 با موعد تحویل دی ماه 1400 تا تیر ماه 1401 عرضه شده است. قیمت نهایی و قطعی خودروها در زمان تحویل محاسبه و مابقی ارزش خودرو نسبت به پیش‌پرداخت تعیین شده در جدول زیر از مشتریان دریافت خواهد شد.

شرایط پیش فروش سایپا

زمان تحویل خودروها مطابق جدول فوق در ) هفته چهارم ( ماه‌های ذکر شده خواهد بود و در این طرح فروش، محدودیت‌های ثبت نام و قرعه‌کشی وجود ندارد و به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات اعلام شده در جدول زیر، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد.

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

پیش فروش سایپا

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.