کد خبر : 7781 / /
/

حقوق بازنشستگان| واریز حقوق بازنشستگان| اخبار متناسب سازی حقوق بازنشستگان

براساس آخرین اطلاعات از واریز مایه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان، این واریزی طی چند روز آینده یا نهایتا تا پایان مرداد انجام می‌شود.

در واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین امسال خطاهایی رخ داد و برخی از بازنشستگان همه‌ی حقوقشان را نگرفتند.

پس از بررسی ایرادات، قرار شد فیش‌های حقوقی از اردیبهشت اصلاح و مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان نیز واریز شود. اما این اتفاق پس از گشت سه ماه هنوز رخ نداده و بازنشستگان همچنان منتظر هستند.

طبق آخرین وعده مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی قرار بود این مابه‌التفاوت با حقوق تیر واریز شود که این کار انجام نشد. براساس آخرین خبر‌ها، مصطفی سالاری وعده که در چند روز آینده این واریزی انجام می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: چند روز قبل با رئیس سازمان تامین اجتماعی جلسه داشتیم و ایشان قول داده‌اند که مابه‌التفاوت در چند روز آینده واریز شود. همچنین گفتند که در نهایت تا دو هفته آینده این واریزی انجام می‌شود.

علی دهقان‌کیا، سالاری چند هفته پیش اعلام کرد که مشکل واریز نشدن مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در نداشتن بودجه است. براساس اظهارات پیشین دهقان کیا حدود شش هزار میلیارد تومان برای واریز مابه‌التفاوت نیاز هست.

اگر مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در چند روز آینده واریز شود، از روز بیستم مرداد نیز حقوق بازنشستگان واریز می‌شود. اما اگر به آخر هفته موکول شود در واقع با حقوق مرداد واریز می‌شود.

واریز حقوق ماهانه بازنشستگان معمولا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود که برای ماه جاری، واریزی‌ها از چهارشنبه این هفته شروع می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.