کد خبر : 1416 / /
/

افزایش ۳۰درصدی قیمت فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی آماده یا نیمه‌آماده مثل کالباس و سوسیس، قیمت هرکیلوگرم از این محصولات را در سوپرمارکت‌ها تا نزدیکی‌۲۰۰هزار تومان بالا برده است.

قیمت سوسیس و کالباس در بسته‌های ۲۵۰ تا ۳۰۰گرمی در بعضی از برندهای مطرح به ۵۰ تا ۶۰هزار تومان رسیده است. قیمت سوسیس و کالباس در سایر برندها نیز ۳۰درصد افزایش یافته است. افزایش ۳۰درصدی قیمت فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی آماده یا نیمه‌آماده ، قیمت سوسیس و کالباس را در سوپرمارکت‌ها تا نزدیکی‌۲۰۰هزار تومان بالا برده است. افزایش قیمت سوسیس و کالباس قطعا بر بازار فست‌فود نیز تأثیرگذار خواهد بود و به‌زودی شاهد تغییر در قیمت این خوراکی‌ها نیز خواهیم بود. جزئیات افزایش قیمت سوسیس و کالباس را در خبر روز دنبال کنید.

قیمت سوسیس و کالباس با افزایش 30 درصدی روبرو شد!

قیمت سوسیس و کالباس

 در سوپرمارکت‌های سطح شهر، قیمت بسته‌های ۲۵۰ تا ۳۰۰گرمی سوسیس یا کالباس در بعضی از برندهای مطرح به ۵۰ تا ۶۰هزار تومان رسیده و سایر برندها نیز قیمت محصولات خود را ۳۰درصد افزایش داده‌اند. درحال حاضر یک بسته ۴۰۰گرمی کوکتل از برند میکائیلیان ۶۲هزار تومان قیمت خورده و روی بسته‌های ۲۵۰گرمی کالباس پپرونی از برند۲۰۲ قیمت ۵۸هزار تومان درج شده است.


کلیک کنید: دفاع آزیتا حاجیان از پژمان جمشیدی و انتقاد تند از خبرنگاران + ویدئو


معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی در کشور که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند، میکائیلیان، سولیکو، کاله، ۲۰۲، کامپوره، بوفالو، هایزم و پاک هستند. قیمت کالباس و سوسیس در بازار بسته به برند و همچنین درصد گوشت، مرغ یا بوقلمون به‌کار رفته در آن متغیر است اما با مقایسه قیمت‌ها به‌نظر می‌رسد برندهای ۲۰۲، میکائیلیان و کاله بالاتر و قیمت‌ها در برند هایزم مناسب‌تر است.

تأثیر افزایش قیمت سوسیس و کالباس بر بازار فست فود

قیمت سوسیس و کالباس

افزایش قیمت سوسیس و کالباس قطعا بر بازار فست‌فود نیز تأثیرگذار خواهد بود و به‌زودی شاهد تغییر در قیمت این خوراکی‌ها نیز خواهیم بود.

قیمت سوسیس و کالباس در مرز 200هزار تومانافزایش 30درصدی قیمت فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی آماده یا نیمه‌آماده مثل کالباس و سوسیس، قیمت هرکیلوگرم از این محصولات را در سوپرمارکت‌ها تا نزدیکی‌200هزار تومان بالا برده است.


کلیک کنید: مادر پرستو صالحی از غصه علی انصاریان راهی بیمارستان شد!


 

مشاهدات همشهری در سوپرمارکت‌های سطح شهر نشان می‌دهد؛ قیمت بسته‌های 250 تا 300گرمی سوسیس یا کالباس در بعضی از برندهای مطرح به 50 تا 60هزار تومان رسیده و سایر برندها نیز قیمت محصولات خود را 30درصد افزایش داده‌اند. درحال حاضر یک بسته 400گرمی کوکتل از برند میکائیلیان 62هزار تومان قیمت خورده و روی بسته‌های 250گرمی کالباس پپرونی از برند202 قیمت 58هزار تومان درج شده است.

معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی در کشور که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند، میکائیلیان، سولیکو، کاله، 202، کامپوره، بوفالو، هایزم و پاک هستند. قیمت کالباس و سوسیس در بازار بسته به برند و همچنین درصد گوشت، مرغ یا بوقلمون به‌کار رفته در آن متغیر است اما با مقایسه قیمت‌ها به‌نظر می‌رسد برندهای 202، میکائیلیان و کاله بالاتر و قیمت‌ها در برند هایزم مناسب‌تر است.


کلیک کنید:  یارانه معیشتی برخی گروه ها افزایش یافت/یارانه معیشتی بهمن چقدر است؟ +جزئیات مهم


افزایش قیمت سوسیس و کالباس قطعا بر بازار فست‌فود نیز تأثیرگذار خواهد بود و به‌زودی شاهد تغییر در قیمت این خوراکی‌ها نیز خواهیم بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.