کد خبر : 1587 / /
/

​نماینده رشت درمجلس شورای اسلامی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به طور جدی پیگیری شود.

چهادهمین جلسه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰،به ریاست سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور دو سوم از نمایندگان آغاز شد.

در آغاز این نشست جمعی از نمایندگان با تذکرات شفاهی خود به مشکلات روز کشور پرداختند، سیدعلی آقازاده در تذکر شفاهی خود گفت: نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه، عدالت در تصمیم و جلوگیری از انحراف در اجرا را مورد توجه قرار داده و باید به این مهم توجه شود که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به طور جدی پیگیری شود؛ همچنین مسائل اقتصادی، معیشت و اشتغال از مهمترین مواردی است که باید در زمان بررسی لایحه بودجه به عنوان محورهای اصلی مورد توجه قرار گیرد.

حقوق بازنشستگان

نماینده رشت افزود: تقویت جبهه مقاومت از دیگر مسائلی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در شرایط کنونی خباثت کرده و برای تضعیف این جبهه تلاش می‌کند بنابراین پیگیری اجرای قانون مقابله با تحریم ها، دفاع از حقوق ملت ایران و مواظبت در مقابل نیرنگ نظام سلطه و دست نشانده‌های آنها در سازمان‌های بین‌المللی از جمله شورای حکام و آژانس بین‌المللی هسته‌ای باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این نشست احمد علیرضا بیگی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: ۵۰ میلیون مال باخته در بورس هنوز تکلیف آنان مشخص نشده قرار بود که مجلس در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده تبریز خاطر نشان کرد: در قضیه افزایش بنزین دهها نفر از هموطنانمان کشته شده اند که باید وزیر کشور پاسخگو باشد.

وی با اشاره به جنش پیروزی انقلاب در محل سکونت محمود احمدی نژاد که به دخالت نیروهای امنیتی منجر شد گفت: وزیر کشور با ارسال نیروهای نظامی مانع برگزاری جشن پیروزی انقلاب در میدان ۷۲ تن نارمک شد و باید پاسخگو باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.