کد خبر : 1794 / /
/

پرطرفدارهای ایران‌ خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند، تا بازار خودرو بدون تغییر به روزهای پایانی سال نزدیک شود.

قیمت خودرو همه را سوپرایز کرده است.قیمت خودرو در استانه عید نوروز رکورد جدیدی را زده است.در بازار امروز قیمت خودرو با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.قیمت خودرو برخلاف سال های گذشته روند معکوس داشته است.اخبار جدید درباره قیمت خودرو را در ادامه می خوانید.

ثبات در بازار قیمت خودرو

قیمت خودرو

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است این روزها بازار خودرو از یک سو با افت و از سوی دیگر با حفظ سطوح قیمتی در بازار روبرو است روندی که برخلاف سنت همه ساله است. ثبات قیمت در بازار خودرو در روزهای پایانی سال جاری در حالی رقم خورد که همه ساله با رسیدن به دو ماه پایانی سال شاهد افزایش تقاضا در بازار خودرو بودیم. اما در سال ۹۹ و با توجه به کاهش سفرهای نوروزی به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی شاهد کاهش تقاضا در بازار بودیم.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.