کد خبر : 2800 / /
/

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، هجدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه معیشتی یا سوبسید شکلی از روش کمک مالی است که به یک تجارت یا بخش اقتصادی پرداخت می شود. یارانه معیشتی سود اقتصادی است که معمولا دولت ها به تولید کنندگان کالا برای تقویت بازار رقابتی نیز انجام می شود. یارانه معیشتی اعطای کمک مالی به روی یک کالا و یا خدماتی که به مردم داده می شود جهت افزایش رفاه عمومی در جامعه. یارانه معیشتی  پرداخت یارانه بیشتر از طریق دولت برای تولید کنندگان و یا توزیع کنندگان در یک صنعت برای جلوگیری از رکود و یا افزایش قیمت تولیدات آن و یا برای ترغیب به استخدام نیروی کار بیشتر. خبر جدید درباره یارانه معیشتی اردیبهشت ماه را در خبر روز دنبال کنید.

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان ، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج نفره  و بیشتر ۲۰۵  هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود .

لازم به ذکراست پنجمین قسط ازپرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی ازحساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند کسر خواهد شد .

زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ماه 

یارانه معیشتی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.