کد خبر : 3269 / /
/

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۱ هزار و ۴۳۰ تومان مبادله شد.

در معاملات امروز قیمت دلار  در بازار ارز  ۵۰ تومان افزایش یافت. همچنین قیمت یورو نیز در محدوده ۲۶ هزار تومان مستقر شده است. قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۰ هزار و ۶۷۱ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۰ هزار و ۷۱۸ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۰ هزار و ۸۷۷ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۰ هزار و ۹۲۵ تومان رسید. اهمیت قیمت  دلار بر زندگی مردم ایران به قدری است که اکثریت قریب به اتفاق آنها به صورت لحظه ای نرخ این ارز را پیگیری می کنند.آخرین اخبار مرتبط با قیمت دلار  رادر سایت خبر روز  مشاهده کنید

قیمت دلار امروز در بازار 

قیمت دلار

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۳۱۱ تومانی نسبت به شنبه در نیمه روز ۲۵ هزار و ۱۱۱ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۵ هزار و ۴۸ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۵ هزار و ۳۶۲ تومان ثبت شد.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۸۲ تومان افزایش داد و ۲۰ هزار و ۷۲۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۵ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۱ هزار و ۴۳۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۵ هزار و ۸۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.