کد خبر : 659 / /
/

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۶ دی ۹۹ اعلام شد در ادامه قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار در خبر امروز را مشاهده کنید.

 سکه طلا امروز 6 دی 99 را در این خبر مشاهده می فرمائید . سکه طلا هرچقدر حباب سکه بیشتر باشد نشان دهنده ی تقاضای مازاد در بازار است . سکه طلا یکی از مسکوکات قانونی جمهوری اسلامی ایران است. سکه طلا به کانال 12 میلیون تومان برگشت سکه طلا ثبات قیمت در بازار طلا یکی از سیگنال های اطمینان بخش بازار ارز خواهد بود  

سکه طلا

نرخ ارز سکه طلا دلار  امروز شنبه ۶ دی ۹۹ ؛ نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۶ دی ۹۹ منتشر شد. جدول تغییرات لحظه‌ای طلا، سکه، دلار را در زیر می‌بینید. نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۶ دی ۹۹ در حالی منتشر شد که شاهد افزایش ناچیز قیمت‌ها هستیم. چند روز گذشته قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روند افزایشی داشت و برخی روزها به ناگهان نرخ ها کمی بالاتر یا پایین تر می رفت. نوسان این روزهای قیمت طلا و سکه کار را برای متقاضیان خرید طلا سخت کرده است. در این خبر قیمت طلا در روز گذشته جمعه 5 دی ۹۹ را می‌آوریم و در ادامه قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۶ دی ۹۹ را خواهیم آورد. قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 149 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 785 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 71 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

قیمت دلار25 هزار و 950 تومانقیمت یورو31 هزار و 400 تومانقیمت پوند34 هزار و 600 تومانقیمت درهم امارات7 هزار و 200تومان

قیمت سکه بهار آزادی11 میلیون و 500 هزار تومانقیمت سکه طرح جدید11 میلیون و 900 هزار تومان قیمت نیم سکه6 میلیون و 300 هزار تومانقیمت ربع سکه4 میلیون و 200 هزار تومانقیمت سکه گرمی2 میلیون و 350 هزار تومانقیمت گرم طلای 18

یک میلیون و 145 هزار تومانقیمت گرم طلای 24یک میلیون و 532 هزار تومانقیمت هرمثقال طلا4 میلیون و 960 هزار تومان

قیمت هرانس طلا دلار

1878.1دلار

قیمت پلاتیندلار

1032دلار

قیمت انس نقرهدلار

25.81 دلار

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 142 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 142 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 527 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 950 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزهای قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه تمام بهار آزادی که دیروز در محدوده 11 میلیون تومان قیمت خورده بود امروز وارد کانال 12 میلیونی شده است.قیمت سکه

فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال 26 هزار تومان به کانال 25 هزار تومان بازگشت.

جدول قیمت سکه و طلا در 6 دی 99

امروز  (ششم دی ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون  تومان، نیم سکه۶  میلیون و۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.  

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

سکه در آخرین معاملات دیروز  ۱۱ میلیون  و ۸۵۰ هزار تومان بوده است.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 

۱۲.۰۰۰.۰۰۰

سکه تمام طرح قدیم 

۱۱.۴۰۰.۰۰۰

نیم سکه بهار آزادی

۶.۳۰۰.۰۰۰

ربع سکه بهار آزادی

۴.۲۰۰.۰۰۰

سکه گرمی 

۲.۳۵۰.۰۰۰

اونس جهانی 

یک هزار و ۸۶۸ دلار و ۲۲ سنت 

طلای ۱۸ عیار 

۱.۱۴۳.۸۰۰

قیمت ارز دلار یورو شنبه ۶ دی 99

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 800 تومان، قیمت یورو 31 هزار و 300 تومان و درهم امارات 7 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ها نسبت به دیروز افزایشی است؛ به نحوی که فروش دلار   25 هزار و 680 تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف 1000تومانی نسبت به قیمت فروش، 24 هزار و 680 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 31 هزار و 300 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 300 تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

تغییر قیمت لحظه نوع

(-۰.۰۱%) -۲۰ ۲۵۸,۶۲۰ دلار

(۰%) -۱۰ ۳۱۵,۵۷۰ یورو

(-۰.۰۱%) -۲۰ ۳۴۵,۷۶۰ پوند

(-۰.۰۱%) -۱۰ ۷۱,۴۵۰ درهم امارات

(۰.۸۷%) ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی

(۰.۰۱%) ۱۰,۰۰۰ ۱۱۹,۹۹۰,۰۰۰ سکه طرح جدید

(۰.۷۱%) ۴۵۰,۰۰۰ ۶۳,۱۵۰,۰۰۰ نیم سکه

(۱.۱۷%) ۵۰۰,۰۰۰ ۴۲,۸۰۰,۰۰۰ ربع سکه

(۰.۶۴%) ۱۵۰,۰۰۰ ۲۳,۶۰۰,۰۰۰ سکه گرمی

(-۰.۰۸%) -۹,۰۰۰ ۱۱,۵۳۹,۰۰۰ گرم طلای 18

(-۰.۰۸%) -۱۲,۰۰۰ ۱۵,۳۸۵,۰۰۰ گرم طلای 24

(۰.۰۲%) ۱۰,۰۰۰ ۴۹,۹۹۰,۰۰۰ مثقال طلا

(۰.۰۱%) ۱۱ ۱,۸۷۹.۳۹ انس طلادلار

(-۰.۱۱%) -۱۱۰ ۱,۰۳۲.۹ پلاتیندلار

(۰.۰۴%) ۱ ۲۵.۸۲ انس نقرهدلار

(۰.۱۳%) ۳۰۰ ۲,۳۴۵.۵ پالادیوم

(-۹۰%) -۴,۳۴۸ ۴۸.۳ نفت سبکدلار

(۰.۱%) ۵ ۵۱.۳۷ نفت برنتدلار

(۱.۳%) ۶۶ ۵۰.۷۸ نفت اپکدلار

(۰.۰۱%) ۷۴۵ ۱,۴۴۷,۹۱۵.۳ شاخص بورس

(-۲.۹۴%) -۱,۰۰۰ ۳۳,۰۰۰ لیر ترکیه

(-۰.۲۵%) -۱۰۰ ۳۹,۸۰۰ یوان چین

(-۰.۱۲%) -۳۰۰ ۲۵۰,۹۲۰ ین ژاپن

(۰.۵۴%) ۱,۱۰۰ ۲۰۴,۴۵۰ دلار کانادا

(-۰.۹%) -۱,۸۰۰ ۱۹۷,۹۰۰ دلار استرالیا

(-۰.۲۱%) -۴۰۰ ۱۸۹,۷۰۰ دلار نیوزیلند

(۰.۰۳%) ۱۰۰ ۲۹۶,۲۰۰ فرانک سوئیس

(۲.۸۷%) ۱۰۰ ۳,۴۸۰ افغانی

(۰.۳۲%) ۱۰۰ ۳۱,۷۰۰ کرون سوئد

(-۰.۶۴%) -۳۰۰ ۴۶,۳۰۰ کرون دانمارک

(-۱.۹۶%) -۶۰۰ ۳۰,۰۰۰ کرون نروژ

(-۰.۰۱%) -۱۰۰ ۸۵۸,۹۰۰ دینار کویت

(-۰.۰۱%) -۱۰ ۷۷,۰۸۰ ریال عربستان

(۰.۱۴%) ۱۰۰ ۷۲,۷۰۰ ریال قطر

(-۰.۰۱%) -۱۰۰ ۶۷۷,۹۰۰ ریال عمان

(-۱.۴۴%) -۳ ۲۰۶ دینار عراق

(-۲.۷۵%) -۱۵ ۵۳۰ لیر سوریه

(-۰.۸۳%) -۳۰ ۳,۶۰۰ روپیه هند

(-۱.۷۵%) -۳۰ ۱,۶۸۰ روپیه پاکستان

(-۰.۵۶%) -۱,۱۰۰ ۱۹۵,۴۰۰ دلار سنگاپور

(-۰.۲۹%) -۱۰۰ ۳۴,۴۰۰ دلار هنگ کنگ

(۰.۱۵%) ۱۰۰ ۶۵,۵۰۰ رینگیت مالزی

(-۱.۱۱%) -۱۰۰ ۸,۹۰۰ بات تایلند

(۲.۴۳%) ۱۰۰ ۴,۱۲۰ روبل روسیه

(۰.۰۷%) ۱۰۰ ۱۵۳,۰۰۰ منات آذربایجان

(-۰.۰۱%) -۱۰۰ ۶۸۷,۳۰۰ دینار بحرین

قیمت دلار

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.32 درصد رشد به 1866 دلار و 86 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با 0.03 درصد رشد به 1870 دلار و 90 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای جهانی امروز با 0.1 درصد کاهش مواجه بود و سبب افزایش جذابیت طلا در میان خریدارانی شد که از ارزهایی غیر از دلار استفاده می کنند.

مایکل لانگفورد تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت، از آنجایی که وضعیت آشفته ناشی از همه گیری کرونا و بسته محرک مالی جدید آمریکا قبلا تاثیر خود را بر بازار گذاشته است، قیمت طلا در هفته های پیش رو احتمالا کاهش خواهد یافت و هرگونه افزایش احتمالی ای بستگی به تحولات و آشفتگی های جدید خواهد داشت.

کشف گونه جدید و به شدت مسری ویروس کرونا در انگلیس سبب شده تا چندین کشور جهان مرزهای خود را به روی انگلیس ببندند و شرکت های داروسازی اقدام به تست واکسن های جدید بر روی مبتلایان به این گونه جدید کنند. این خبر سبب نگرانی ها در مورد کند شدن روند ترمیم اقتصاد جهانی گشته است.

در پی تزریق بسته های محرک مالی از سوی کشورهای مختلف به اقتصادهای ملی قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون شاهد 22.9 درصد جهش بوده است. تزریق نقدینگی سبب افزایش نرخ تورم می شود و در چنین وضعیتی بازار طلا بهترین مکان برای سرمایه گذاران جهت در امان نگه داشتن ارزش دارایی هایشان است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.