کد خبر : 6799 / /
/

صندوق بازنشستگی کشوری به هفت پرسش درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان این صندوق پاسخ داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات بر حسب مدرک تحصیلی و گروه شغلی تطبیقی با جدول ماده ۱۰۹ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام پذیرفته. حقوق بازنشستگان تیر ماه واریز شده است . همچنین قرار بود با حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  فروردین ماه نیز پرداخت شود. برای اطلاع از میزان افزایش حقوق بازنشستگان عزیز تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری مشاهده جدول زیر پیشنهاد می‌شود. جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان را می توانید در این سایت مشاهده فرمائید

جزئیات حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

همسان سازی وزارت بهداشت چرا انجام نشده است؟

همسان سازی وزارت بهداشت نیز مطابق سایر بازنشستگان بر اساس ۹۰ % میانگین گروه های شغلی همتراز با گروه های شغلی زمان اشتغال آنان انجام پذیرفته است.

چرا افزایش طبقه وگروه ها درحکم درج نشده یا نامفهوم و گنگ است؟

گروه شغلی بازنشستگان در حکم برقراری حقوق بازنشستگی درج می شود. همچنین در شرح احکام، اعمال یک گروه بالاتر نیز درج شده و قابل رویت است.

افزایش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

چرا همسان سازی یک گروه و ایثارگری و برخی خدمات شامل حال وظیفه بگیران نشده است؟

اعمال یک گروه بالاتر و ایثارگری درباره بازنشستگان متوفی با رعایت شرایط قانونی قابل اعمال بوده و انجام شده است.

چرا حق مدیریت و معاونت افراد داده نشده یا کمتر محاسبه شده و در احکام اطلاعات آن ها وجود ندارد؟

در متناسب سازی حقوق بازنشستگان درصد حق سرپرستی و مدیریت مطابق ضوابط مندرج در تبصره یک ماده ۱۰۹ قانون مدیریت خدمات کشوری راجع به افرادی که حداقل دو سال تصدی پست سرپرستی یا مدیریت داشته باشند اعمال می شود.

چرا احکام شفاف نیست و با جزئیات کامل مثل نیروهای مسلح احکام صادر نمی شود؟

با توجه به تعدد مقررات استخدامی مشترکین صندوق و لزوم درج سوابق هویتی و خدمتی کارکنان در احکام کارگزینی و حکم برقراری حقوق بازنشستگی، مراتب در سیستم احکام صندوق درج شده و در افزایش های حقوق نیز منظور شده است. همچنین درحال حاضر گروه بازنشستگی در فیش حقوقی قابل مشاهده است.

حقوق بازنشستگان سال 1400

حقوق بازنشستگان

چرا برخی احکام بروز رسانی نشده است؟ مرکز تماس ۲۵۰۰ افزایش حقوق را اعلام می‌کند، اما در حکم وجود ندارد و عدد قبلی را نشان می‌دهد؟ یا دستگاه محل اشتغال، اطلاعات و مستندات را یک ماه است که بارگذاری کرده ولی در حکم اعمال نشده است؟

با اقدامات انجام شده، در حال حاضر امکان مشاهده دو حکم اصلاحی حقوق بازنشستگی در پروفایل شخص بازنشسته در سایت sabasrm.ir و همچنین نرم افزار صبا فراهم شده و قابل مشاهده می‌باشد.

حوق بازنشستگان / همسان سازی سال ۱۴۰۰ به کجا رسید؟

افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ همانند شاغلان، بر اساس مصوبه هیأت  محترم وزیران به میزان ۲۵ درصد و حداکثر تا ۲.۵ میلیون تومان، افزایش یافته و موضوع متناسب سازی در این زمینه مطرح نبوده است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.