کد خبر : 2985 / /
/

دکتر سیماسادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا را تا امروز دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

ویروس کرونا در ایران به آمار نگران کننده ای رسیده است. ویروس کرونا روزانه روزی 300 نفر کشته می دهد. ویروس کرونا تنها با واکسن کرونا از بین می رود. ویروس کرونا در دورهمی ها شیوع بیشتر می یابد. بخوانید از جدیدترین آمار ویروس کرونا در ایران. 

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

کرونا جان ۳۹۴ ایرانی دیگر را گرفت

دکتر سیماسادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا را تا امروز دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت:

 تا کنون ۹۵۶ هزار و ۴۲۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۱۸ هزار و ۶۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۴ دُز رسید. از دیروز تا امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۱۱ نفر از آنها بستری شدند.

ویروس کرونا

 مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۳۴ هزار و ۸۵۵ نفر رسید.

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

 خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۸۸ هزار و  ۱۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 پنج هزار و ۴۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 تا کنون ۱۶ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۸۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

افزایش سرعت نسبی واکسیناسیون

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، در 24 ساعت گذشته مجموعا 74هزار و 137 دز جدید واکسن کرونا در سطح کشور تزریق شده که آمار کامل دزهای تزریق شده به یک میلیون و 175 هزار و 54 دز رسیده است که نشان از افزایش نسبی سرعت واکسیناسیون در 24 ساعت اخیر دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.