کد خبر : 3040 / /
/

باشگاه استقلال قوانین سختگیرانه‌ای برای اعضای این تیم در نظر گرفته است

در «کلاب هاوس» (Club House)افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در  کلاب هاوس بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. در استفاده از کلاب هاوس باید به برخی نکات توجه کرد. نکته مهمی که در رابطه با کلاب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است. یک کارشناس امنیت سایبری گفت: توصیه اصلی به کاربران این است که از نصب نرم افزارهای جعلی و نیز ثبت نام و درج اطلاعات خود در سایت‌هایی متفرقه که وعده عضویت یا تهیه اشتراک کلاب هاوس را داده‌اند پرهیز کنند.

علت استفاده نکردن استقلال از  «کلاب هاوس »

کلاب هاوس

از باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم پیغام رسیده که آنها حق ندارند در فضای مجازی فعالیت کنند و مصاحبه‌ای با رسانه‌ها داشـته باشند.

استقلالی‌ها در بازگشت از عربستان با قوانین سختگیرانه‌ای روبه‌رو شده اند، جایی که مدیران باشگاه از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خواسته‌اند نه مصاحبه کنند، نه در کلاب هاوس حضور داشته باشند و نه در لایوهای اینستاگرامی شرکت کنند.

به نظر می‌رسد این تصمیم باشگاه استقلال برای این گرفته شده که بازیکنان این تیم هرچه سریعتر از جو لیگ قهرمانان آسیا خارج شوند و برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.