کد خبر : 4555 / /
/

یوگرافی سینا سهیلی(مهراد) بازیگر سریال آقازاده و پدر را به همراه تصاویر جذابی از او را ببینید.

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سینا مهراد متولد دهه 70 است. سینا مهراد تا به حال ازدواج نکرده است. سینا مهراد در سریال های پدر و آقازاده نقش ایفا کرد. سینا مهراد اخیراً میهمان برنامه دور همی بود. 

سینا مهراد عکس زیر را به تازگی از خود منتشر کرده است. 

سینا مهراد

سینا مهراد کیست؟

سینا مهراد یا سینا سهیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون، مهمان روز ۵ شنبه ۱۸ دی ۹۹ برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. سینا مهراد در سال ۹۹ با نقش آفرینی در سریال جنجالی آقازاده یکی از شخصیت های هنری معروف برای مشتاقان سریال های شبکه نمایش خانگی بود. او برای نخستین بار در دورهمی ، درباره زندگی و نقشش در این سریال گفت که در ویدیویی در این گفتار مشاهده می کنید. سینا مهراد در دوازدهم آذر ماه سال هفتاد در تهران متولد شد.

سینا مهراد یا سینا سهیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون، مهمان روز ۵ شنبه ۱۸ دی ۹۹ برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. سینا مهراد در سال ۹۹ با نقش آفرینی در سریال جنجالی آقازاده یکی از شخصیت های هنری معروف برای مشتاقان سریال های شبکه نمایش خانگی بود. او برای نخستین بار در دورهمی ، درباره زندگی و نقشش در این سریال گفت که در ویدیویی در این گفتار مشاهده می کنید. سینا مهراد در دوازدهم آذر ماه سال هفتاد در تهران متولد شد.​

سینا مهراد در یک خانواده هنری متولد شد و فرزند کارگردان مطرح کشورمان سعید سهیلی است. سینا مهراد برادری به نام ساعد سهیلی داشته و یک خواهر به نام صبا سهیلی. هر ۳ فرزند سعید سهیلی در کار بازیگری فعالیت دارند. شاید یکی از دلایلی که سینا مهراد خواسته تا سینا سهیلی نباشد این است که شهرتش، مدیون پدر نباشد! سینا سهیلی در پل خواب و کلاشینکف که ساخته پدرش بود، بازی کرد.

سینا مهراد

سینا مهراد در سریال آقازاده، در نقش حامد تهرانی، مامور امنیتی و همسر راضیه (با بازی پردیس پور عابدینی) حضور یافته بود. سینا مهراد در فیلم سینمایی مردی شبیه باران که ساخته پدرش بود، هم بازی ابوالفضل پور عرب، حسین انصاری، فاطمه صامتی شد. محصول سال ۱۳۷۵ که روایت منصور قاسمی از فرماندهان سپاه قدس سپاه است.

سینا مهراد

سینا سهیلی علاوه بر بازیگری در کار دستیاری کارگردان در فیلم گشت ارشاد نیز حضور داشت. سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده است و فعلا هم تصمیمی برای ازدواج ندارد. برادر سینا سهیلی یعنی ساعد، با گلوریا هاردی بازیگر سینما که متولد فرانسه است ازدواج کرد. سینا سهیلی را از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ در فیلم هایی چون: شب برهنه، گشت ارشاد، پنجشنبه آخر ماه، کلاشینفک، زار و رفتن دیدیم.

سینا مهراد درمورد نقش خود در سریال پدر اینچنین می گوید.

حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد. شخصیت مادرم در سریال که خانم لعیا زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم. که ادامه را در تلویزیون مشاهده خواهید کرد .

علت پیوستن به سریال پدر

سینا مهراد انگیزه اصلی اش از پیوستن به «پدر» را نام نویسنده و کارگردان آن دانست و تاکید کرد:

اولین دلیلی که باعث پیوستنم به این پروژه شد، اسم آقایان عنقا و توفیقی بود. هر دو این عزیزان کار درست هستند. آقای عنقا که در عرصه نویسندگی بسیار عالی است و آقای توفیقی هم که به نظر من یکی از بهترین های تلویزیون در سریال سازی به حساب می آید. من و آقای توفیقی حرف همدیگر را می فهمیم و نکاتی را که او سر صحنه به من می گوید، چشم بسته انجام می دهم و دقیقا می دانم چه می خواهد. شنیدن نام این دو نفر کافی بود که با کمال میل به سریال بپیوندم. با خواندن قصه کار هم حسابی از آن خوشم آمد. به اعتقاد من این دو نفر در درجه اول آدم های بسیار خوبی هستند و سپس افراد حرفه ای در کارشان به حساب می آیند.

سینا مهراد

فیلم شناسی سینا مهراد

سینمایی

1395 رفتن نوید محمودی

1395 زار نیما فراهی

1392 کلاشینکف سعید سهیلی

1390 پنجشنبه آخر ماه ماشا الله شاهمرادی زاده

1390 گشت ارشاد سعید سهیلی

1380 شب برهنه سعید سهیلی

مجموعه های تلویزیونی

1397 سریال پدر

1396 سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید

1393 پرده نشین بهروز شعیبی

 سریال نمایش خانگی سینا مهراد

سریال آقازاده در سال 1399

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.