کد خبر : 1068 / /
/

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۱۳۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. در آغاز، هدف سازندگان، ارائه مجموعه‌ای تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود که با گذشت زمان این ادعا عملی نشد.

برنامه دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است.  برنامه دورهمی از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. برنامه دورهمی اواسط پاییز سال ۱۳۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. برنامه دورهمی  یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود. برنامه دورهمی این هفته میزبان سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون بود .

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فصل ۳ این مجموعه، در خرداد ۱۳۹۸ با قاطعیت از منتفی شدن سری جدید دورهمی در فصل چهارم خبر داد. اما در شب یلدای ۱۳۹۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۸) قسمت جدید پخش شد و فصل ۴ دورهمی از زمستان ۱۳۹۸ آغاز شد. قالب گفتگوهای این فصل اقتباسی از گفتگوهای آخر شب یا لیت نایت تاک شو می‌باشد.

برنامه دورهمی؛ این هفته میزبان سینا مهراد بود

برنامه دورهمی با سینا مهراد

سینا مهراد از بازیگران جوان دنیای هنر است که امشب 18 دی ماه 99 ساعت 23 پای گفتگو با مهران مدیری مینشیند و به سوالات او پاسخ خواهد داد و شبی متفاوت را برای طرفدارانش در این برنامه رقم خواهد زد.

سینا مهراد

برنامه دورهمی با سینا مهراد

سینا مهراد با نام واقعی سینا سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان و برادر ساعد سهیلی بازیگر کشورمان است که متولد 12 آذر 1370 است و بازیگری را از دوران کودکی با فیلم های پدرش آغاز کرد اما با بازی در سریال سایه بان برای اولین بار در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و نقش حمید را در این سریال ایفا کرد.

بازی در سریال پدر از سینا مهراد چهره ای شناخته شده و محبوب نزد مردم ساخت و باعث دیده شدن او بیش از پیش گردید.

سینا مهراد

سینا مهراد در جدیدترین تجربه بازیگری اش در سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت و نقش آقازاده ای به نام حامد تهرانی را در این سریال ایفا کرد که بازی او در این نقش هم مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

یکی از نقش هابی ماندگار سینا مهراد در سینما مربوط به بازی او در فیلم ژن خوک به کارگردانی پدرش سعید سهیلی بود که این هنرمند جوان به خوبی توانست از عهده ایفای نقش عماد گربه این فیلم برآید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.