کد خبر : 8579 / /
/

اخبار روز| عکس بازیگران|عکس شیلا خداداد

استوری جدید شیلا خداداد را مشاهده می کنید

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران است.شیلا خداداد با فرزین سرکارات ازدواج نموده‌است.شیلا خداداد دو فرزند به نام های سامیار و ساتین دارد.شیلا خداداد  فارغ التحصیل لیسانس در رشته ی شیمی از دانشگاه آزاد است.تصاویر جدید شیلا خداداد را ببینید.

نحوه ورود به بازیگری شیلا خداداد

شیلا خدادادشیلا خداداد کاملا اتفاقی به واسطه ی مسعود کیمیایی کارگردان وارد بازیگری شد و فعالیتش را شروع کرد. او در بسیاری از فیلم های سینمایی و تلویزیون خوش درخشید. با این که او در حال حاضر کم کار شده است اما چند سال پیش با ایفای نقش در سریال مسافری از هند، شهرت زیادی کسب کرد و بیشتر مردم او را از آن جا به یاد دارند. او در این سریال به خوبی و بدون هیچ واکنشی نقش دختر هندی را بازی می کند که وارد ایران شده و با ماجراهایی مواجهه می شود. بسیاری حضور در این سریال را برای خانم خداداد مانند نردبانی می دانند که اگر نبود و یا نمی شد مسیر پیشرفت را برای او سخت تر می کرد.

حواشی شیلا خداداد

حالا که تا حدودی با شیلا خداداد آشنا شده اید لازم می باشد که کمی دقیق تر به حواشی به وجود آمده در مورد او هم اشاره داشته باشیم. بدون شک زندگی سلبریتی ها همیشه با حواشی زیادی همراه می باشد ولی خب در مورد شیلا خداد شاید این موضوع کمی بیشتر باشد! او این بار در یک ویدئو انتقادی شدید به یکی از آقا زاده ها داشت. در واقع شیلا خداداد و ساشا سبحانی مدیر سایت شرط بندی abt90 در یک بازه زمانی با انتشار ویدئو هایی از خود اقدام به افشار گری می کردند! در این بین نمی خواهیم تضاوتی داشته باشیم که حق با چه کسی می باشد ولی خب نکته ای که وجود دارد دیگر خبری از این جریان نیست ولی هر دو توانستند از این راه بازدید های زیادی را برای خود به دست بیاورند و از همین رو شاید صرفا یک دعوای سور برای جذب فالور باشد.

در واقع این حاشیه سازی را می توان به عنوان جنجالی ترین خبرهای بازیگران ایرانی قلم داد کرد که خب برای اطلاعات بیشتر لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک زیادی به شما می کند.

بررسی علایق شیلا خداداد 

شیلا خدادادشیلا خداداد در رشته موسیقی فعالیت داشته و موسیقی را دوست دارد. البته با بیان این که تک فرزند بوده عنوان می کند که در کودکی اوقات فراغتش را همیشه بازی می‌کرد و مادرش او را به کلاس‌ های مختلف می‌ فرستاد. و به واسطه ی هنر دوستی خانواده اش، موسیقی را در دوران کودکی دنبال می کرد و پیانو و ویولن و گیتار را آموخت. ولی در حال حاضر تمرکزی بر موسیقی ندارد و موسیقی را دنبال نمی‌کند. شیلا خداداد استقلالی دو آتیشه است و به ورزش علاقه دارد و رشته های فوتبال و والیبال را دنبال می کن

همسر شیلا خداداد کیست؟

فرزین سرکارات متولد ۱۸ شهریور ماه۱۳۵۱ است. او در تهران متولد شده و فارغ التحصیل رشته ی جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد. او دیپلمات ICOI از آمریکا هست و همسر بازیگر معروف ایرانی، خانم شیلا خداداد می باشد. فرزین سرکارات در یک خانواده ی ۵ نفره به دنیا آمده است و دو خواهر دارد. دکتر سرکارات در سال ۱۳۸۷ بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بوعلی را تاسیس کرد. او حالا عضو هیئت عالی کنگره ی جراحی دهان و فک و صورت ایران محسوب می شود.

او بسیاری از مقام ها و ریاست ها را در بخش های جراحی و مراکز تحقیقات دارد. اما با این حال یک کلینیک تخصصی جراحی در تهران دارد و پزشک زیبایی خیلی از هنرمندان و افراد سیاسی می باشد. آقای دکتر از طرفداران ورزش به ویژه فوتبال و والیبال هستند که به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و کری خوانی های زیادی با همسر استقلالی اش دارد.

اختلاف سنی شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداددر مورد موضوع آشنایی شیلا خداداد و همسرش باید گفت که شیلا زمانی که برای عمل بینی خود به مطب همسرش یعنی دکتر فرزین سرکارات رفته بود با او آشنا می شود. در این باره این بازیگر معروف بیان کرده است که از همان ابتدایی که دکتر فرزین سرکارات را دیده از او خوشش آمده و زمانی که برای معاینه بینی اش نزد دکتر فرزین می رفته است متوجه شده که ویژگی ها و وجه اشتراک های زیادی با یکدیگر دارند و کم کم شیلا خداداد به دکتر فرزین علاقه مند می شود و هم چنین این علاقه بعد از مدتی دو طرف می ‌شود. از آن جایی که هیچ کدام از این دو نفر اعتقادی به دوستی طولانی مدت نداشته اند تصمیم می گیرند که ازدواج کنند. در مورد اختلاف سنی شیلا خداداد و همسرش باید گفت که آن ها کمتر از ۱۰ سال اختلاف سنی دارند.

همان طور که بیان کردیم بینی شیلا توسط همسرش یعنی فرزین سرکارات عمل شده است. البته خیلی از افراد بیان کرده بودند که بینی شیلا خداداد قبل از عمل نیز زیبا بوده و مشکلی نداشته است. می توانید برای دیدن عکس های شیلا خداداد قبل از عمل به اینترنت مراجعه کنید، چرا که عکس‌ های زیادی از این بازیگر معروف قبل از عمل بینی اش در اینترنت وجود دارد.

شیلا خداداد بازیگر توانمند و موفق تلوزیون و سینمای ایران است. در ادامه بیوگرافی کامل شیلا خداداد و جدیدترین عکس‌های او و خانواده ۴ نفره‌اش را به همراه مصاحبه جذاب با شیلا خداداد و همسر پزشک‌اش را دنبال کنید. 

تحصیلات شیلا خداداد

شیلا خداداد در سال ۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۷۸ وارد دانشگاه شد. شیلا خداداد فارغ التحصیل رشته شیمی محض از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در مقطع لیسانس است.

فرزندان شیلا خداداد

شیلا خدادادحاصل ازدواج این زوج خوشبخت دو فرزند به نام های سامیار و ساتین میباشد. سامیار پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ و دخترشان ساتین در ۱ فروردین سال ۱۳۹۶ به دنیا آمد. او فرزندان خود را درآمریکا به دنیا آورده است.

عمل زیبایی شیلا خداداد 

شیلا خداداد: بعضی از دوستانم به من می گویند، حالا که با یک جراح صورت ازدواج کردی، خیالت به نوعی راحت است و هروقت که اراده کردی می توانی صورتت را برای تغییر به همسرت بسپاری، در حالی که اصلا این طور نیست،

من به جز عمل جراحی بینی، که آن را هم پیش از ازدواجم انجام دادم، علاقه ای به جراحی زیبایی ندارم و اعتقاد دارم صورت طبیعی به مراتب زیباتر است و جالب این که همسرم هم چنین دیدگاهی دارد و من را برای جراحی زیبایی تشویق نمی کند.

بازی شیلا خداداد در فیلم‌های سینمایی

۱۳۹۴- بادیگارد  (ابراهیم حاتمی کیا)

۱۳۸۹- زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار)

۱۳۸۸- زمهریر (علی روئین تن)

۱۳۸۸- سن پطرزبورگ  (بهروز افخمی)

۱۳۸۷- اخراجی ها ۲ (مسعود ده نمکی)

۱۳۸۷- پسر تهرانی (کاظم راست گفتار)

۱۳۸۷- پاتو زمین نذار (ایرج قادری)

۱۳۸۷- پسر آدم، دختر حوا (رامبد جوان)

۱۳۸۷- خیابان بیست و چهارم (سعید اسدی)

۱۳۸۷- سایه وحشت (عماد اسدی)

۱۳۸۷- یک اشتباه کوچولو (محسن دامادی)

۱۳۸۵- سوغات فرنگ (کامران قدکچیان)

۱۳۸۴- آکواریوم (ایرج قادری)

۱۳۸۳- ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی)

۱۳۸۱- قلب های ناآرام (مجید مظفری)

۱۳۸۰- عیسی می آید (علی ژکان)

۱۳۷۹- آبی (حمید لبخنده)

۱۳۷۸- اعتراض (مسعود کیمیایی)

سریال‌های تلویزیونی شیلا خداداد 

شیلا خداداد ۱۳۹۴- دید در شب (رضا رشیدپور)     

۱۳۹۴- بیمار استاندارد (سعید آقاخانی)

۱۳۸۷- پیامک از دیار باقی (سیروس مقدم)

۱۳۸۱- مسافری از هند (قاسم جعفری)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.