کد خبر : 9140 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

​حامد بهداد در مصاحبه ای دلیل مجرد بودن خود را فاش کرد.

حامد بهداد بازیگر مشهور سینما و تلویزیون اهل ایران است. حامد بهداد علاوه بازیگری ، خواننده ای محبوب برای مخاطبان است. حامد بهداد متولد  23 آبان 1352 است.حامد بهداد نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد. حامد بهداد راز مجرد بودت خود را فاش کرد.

حامد بهداد مجرد است؟

حامد بهداد سوپراستار ایرانی در مصاحبه ای  در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد با خنده توضیحاتی را ارائه داد.

حامد بهداد در این مصاحبه درباره مجرد ماندنش گفت:زن های ایرانی خیلی خشن هستند ، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند.

حامد بهداد

به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید ، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم ! با آن مادر حسودت!

بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان ، (خنده).

خامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد. حامد بهداد دوران کودکی خود را در تهران گذرانده و بزرگ شدهٔ خیابان جیحون در تهران است، پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کردند و او تحصیلات مقطع راهنمایی را در آنجا گذراند و پس از آن دوران دبیرستان را بهمراه خانواده در مشهد سپری کرد. وی بعد از قبولی در دانشگاه برای ادامه تحصیل و زندگی به تهران رفت. دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است.

او دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

وی بعدها در قالب نقشهای مکمل بازی های به یادماندنی در سینمای ایران ارائه کرد.

حامد بهدا نقش اول سریال می خواهم زنده بمانم

امیر شایگان با بازی حامد بهداد نمونه یک انسان جاه طلب است که برای رسیدن به خواسته‌هایش دست به هر کاری می‌زند.

تحلیل سکانسی از می خواهم زنده بمانم را در این یادداشت بخوانید:

امیر شایگان در این سکانس بین عشقش به هما حقی و زهره گیر میکند ، درگیری ذهنی امیر شایگان در این سکانس به خوبی طراحی شده درگیری ذهنی که از حالت درونی ، بیرونی میشود و حامد بهداد با اکت چهره اش این درگیری ذهنی را نشان میدهد.

حامد بهداد در می خواهم زنده بمانم 

امیر شایگان از یک طرف مجبور است رابطه اش را با زهره ادامه دهد چون مدیون پدر زهره است بدلیل اینکه بواسطه پدر زهره موقعیت شغلی اش را ارتقا داد از آن طرف با هما حقی طرف هستیم که امیر شایگان عاشق او شده ولی نمیتواند رابطه اش را با زهره خاتمه دهد چون موقعیت شغلی اش از دست میرود

در این سکانس شاهد بازی درونگرایی از حامد بهداد هستیم که بدون دیالوگ این تشویش درونی را به بهترین شکل ممکن ، به نمایش میگذارد.

راز حامد بهداد لو رفت

امیر شایگان با بازی حامد بهداد نمونه یک انسان جاه طلب است که برای رسیدن به خواسته‌هایش دست به هر کاری می‌زند.

حامد بهداد نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون: عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است. همچنین بهداد برای نقش‌آفرینی در بسیاری از فیلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.