کد خبر : 1121 / /
/

بهنوش طباطبایی متولد بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1360 در شهر تهران اسـت.

بیوگرافی و زندگینامه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و همسر سابقش مهدی پاکدل

دلیل جدایی و طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۵ از  مهدی پاکدل جدا شد. بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی است. بهنوش طباطبایی 40 سال دارد. بهنوش طباطبایی در صفحه اینستاگرام خود فعال است.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی و زندگینامه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1360 در شهر تهران اسـت. تحصیلات اولیه اش با شغلش مرتبط نیست و مهندسی کامپیوتر خوانده اسـت ، البته دوره بازیگری را در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران بـه اتمام رسانده اسـت.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و همسر سابقش مهدی پاکدل

نخستین ملاقات بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل کاری بوده اسـت. هردو برای کار بـه دفتر یک تهیه کننده رفته بودند کـه در همانجا باهم آشنا میشوند. جالب اینست کـه در فیلم مورد نظر تهیه کنند این دو باید نقش یک زوج عاشق را بازی می کرده اند.

البته اطلاعی از این‌کـه آن فیلم را بازی کردند یا خیر در معرض نیست. بعد از این آشنایی یک دیگر را برای ازدواج مناسب می‌بینند و با شناخت بیشتری کـه بـه دست می آورند در تاریخ سیزدهم ماه اسفند 89 ازدواج می‌کنند.

بهنوش طباطبایی

نکته جالب در مورد این زوج این بوده اسـت کـه هردو از شهر اصفهان وارد عرصه بازیگری شده اند و قبل از ازدواج هیچ کار مشترکی نداشته اند. البته متاسفانه زندگی این زوج دوام نیاورد و بـه جدایی ختم شد کـه جزئیات جدایی شان را در ادامه در همدوره می‌توانید مطالعه نمایید.

دلیل جدایی و طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

ابتدا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل مانند اکثر هنرمندان بـه صورت شایعه پخش شد. در ابتدا هیچکدام واکنشی نشان ندادند. اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد کـه نشان داد کـه متاسفانه واقعا این زوج دوست داشتنی از هم جدا شده اند.

نخستین موردی کـه شایعه را داغ کرد این بوده کـه بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور حلقه ازدواج در دست نداشت . دومین مورد کـه تقریباً شک همه ی رابه یقین تبدیل کرد این بود کـه مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی هردو تمام تصاویر مشترکشان را از اینستاگرام پاک کردند.

بهنوش طباطبایی

در آخر هم بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام دیگر جای هیچ شکی را باقی نگذاشت کـه طلاق گرفته اسـت. در او در صفحه اش نوشت : پدرم ، تنها مرد زندگی مـن اسـت کـه قلبش فقط بـه مهر و نوازش می‌تپد. و دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه میشود.

خداوندا حافظ مردان و پدرانی باش کـه رسم عاشقی رو بلدن و الهی کـه دنیا پر شود از این مردان. روز مردان مبارک. برخی این موضوع رابه مهدی پاکدل ربط داده اند. از جمله دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه می شودبرداشت های زیادی شد و واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

بهنوش طباطبایی

اما دلیل اصلی طلاق این زوج هنوز بـه صورت واضح بیان نشده اسـت. چند وقت پیش بهنوش طباطبایی بالاخره در مورد طلاقش صحبت کرد. او در گفت‌وگو ای گفت: علت کم کاری سال گذشته مـن بـه خاطر جدایی از همسر سابقم « مهدی پاکدل » بودو بـه خاطر شرایطی کـه داشتم تصمیم گرفتم زمان بیشتری رابه خودم اختصاص دهم.

پرسش و پاسخ

  • بهنوش طباطبایی فرزند دارد؟
    خیر
  • بهنوش طباطبایی متأهل است؟
    خیر
  • علت طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل
    عدم تفاهم
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.