کد خبر : 1559 / /
/

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده، از امشب روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

سریال پایتخت سریال محبوب مردم است.  سریال پایتخت  آخرین بار در عید 1400 دو قسمت پایانی اش پخش شد.  کارگردان سریال پایتخت  سیروس مقدم است. سریال پایتخت سالهاست طنز مورد علاقه مردم است. اخبار مربوط به سریال پایتخت را از خبر روز دنبال کنید. 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده، از امشب روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش برنا، فصل ششم مجموعه تلویزیونی طنز «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، از امشب جایگزین سریال «زیر همکف» می‌شود و روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

۱۵ قسمت از «پایتخت۶» در عید نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد؛ ولی ساخت و پخش قسمت‌های پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند. قسمت ۱۶ و ۱۷ این سریال به ترتیب در ۲۹ و ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

فصل ششم با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌شود و روح پنجعلی در سریال حضور دارد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی پیش می‌آید که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، از جذابیت‌های سریال برای مخاطبان است.

بازیگران اصلی این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی و سلمان خطی هستند.

 

بر اساس این گزارش، سریال «پایتخت۶»، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.