کد خبر : 1650 / /
/

داوران عصر جدید برای این اجرای فوق العاده ایستادند. در زیر تماشا کنید.

مسابقه بزرگ استعداد یابی "عصر جدید" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند. فینال عصر جدید به تازگی ضبط شده است. فینال عصر جدید دیشت پخش شد.  بینندگان تا 29 اسفند وقت دارند به اجرای محبوب خود در عصر جدید رأی بدهند. به تازگی خبر میتنی بر به مزایده گذاشتن پیراهنم دو ستاره تازه از دست رفته کشور در عصر جدید منتشر شده است.

ایستادن و تشویق داوران عصر جدید برای اجرای فوق العاده!

 

پیراهن میناوند و انصاریان در «عصر جدید به مزایده گذاشته می شود

پیراهن علی انصاریان و مهرداد میناوند دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران که چند هفته قبل در بازی دوستانه توسط پیشکسوتان فوتبال امضا شده بود، به مزایده گذاشته شد. 

عصر جدید

قرار است این مزایده در برنامه عصر جدید ادامه پیدا کرده و در نهایت به بالاترین قیمت فروخته و مبلغ آن برای آزادسازی زندانیان غیر عمد هزینه شود:

فینال فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران در روزهای گذشته ضبط شد و پنجشنبه مقارن با عید سعید مبعث، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

فینال عصر جدید ضبط شد

در روزی حساس و نفسگیر، پنج فینالیست عصر جدید یعنی دختران پرتلاش و ورزشکار گروه ستاره هشتم، کوچولوهای باهوش و بااستعداد گروه فرشتگان، پسران باحال و خلاق گروه مجاز، عرفان طهماسبی، جوان خوشصدا و خوش‌احوال بختیاری-جنوبی و ورزشکاران و مرشدان پهلوان و خوش‌نوای گروه جوانمردان ایران‌زمین، از فرش قرمز گذشتند و روی صحنه‌ای پرزرق‌ و برق حاضر شدند تا مهیای اجرا روی صحنه سرنوشت‌ساز عصرجدید و پیش چشم داوران شوند.

زمان پخش فینال عصر جدید

این برنامه باشکوه و مهیج، ۲۱ اسفندماه پخش می‌شود و به محض شروع اولین اجرا، مسیرهای دوگانه رای‌گیری مردمی باز می‌شود ؛ هم از طریق صفحه عصرجدید در اپلیکیشن روبیکا و هم از طریق شماره‌گیری رایگان کد اختصاصی هر اجرا که در برنامه فینال، اعلام خواهد شد.

عصر جدید

با اتمام پخش فینال، بینندگان میلیونی این رقابت تلویزیونی تا ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا به اجرا یا اجراهای محبوب خود رای دهند و سرنوشت قهرمان تا مقام پنجم عصرجدید را تعیین کنند.

برنامه اعلام نتایج هم شب تحویل سال پخش می‌شود و به این صورت، پرونده فصل دوم عصرجدید از پسِ بیش از یک سال و‌ نیم ، سختی و توقف‌های پیاپی به دلیل مراعات شرایط کرونایی، بسته خواهد شد.

منتظر فینالی بزرگ و تماشایی باشید!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.