کد خبر : 1816 / /
/

آزاده نامداری مجری معروف زن صدا و سیما در 7 فروردین 1400 درگذشت.

آزاده نامداری مجری معروف زن صدا و سیما استآزاده نامداری در سال های اخیر به دلیل انتشار عکسی از او در خارج از کشور حاسیه ساز شد.  آزاده نامداری با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی ازدواج کرده بود و صاحبه یک فرزند دختر بود. اخبار درگذشت آزاده نامداری 7 فروردین ماه 1400 از رسانه ها منتشر شد. در ادامه صحبت های آقامیری در مراسم ترحیم  آزاده نامداری را مشاهده می کنید.

تصویر دیده نشده از آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری

کلیپ باور نکردنی از آزاده نامداری و مرتضی پاشایی 

تصویر سنگ مزار آزاده نامداری

آزاده نامداری فرزند زندان است 

فیلم دیده نشده از شوخی احسان علیخانی با آزاده نامداری

روایت عجیب رضا رشیدپور از آخرین دیدارش با آزاده نامداری

تصاویری از مراسم یادبود آزاده نامداری

آزاده نامداری

آزاده نامداری

آزاده نامداری

فیلمی از آزاده نامداری / نمی توانم الکی بخندم!

مکالمه آزاده نامداری با دخترش

فیلمی از مکالمه ازاده نامداری با دخترش منتشر شده است که در آن با زبان شیرین با دخترش صحبت می کند.

حرف های آقامیری به گندم دختر آزاده نامداری

درخواست عجیب آزاده نامداری از خبرنگار معروف

بغض و گریه آزاده نامداری

علت سفر شوهر آزاده نامداری مشخص شد / گندم چرا با پدرش رفت؟

همسر آزاده نامداری به دلایلی لحظه مرگ او تهران نبود.

آزاده نامداری

بهروز شجاعی یک فعال رسانه ای در مورد فوت آزاده نامداری گفت : مادر بزرگ ‎سجاد عبادی که ساکن رامسر است، چند روزی است بدحال است و سجاد به همراه پدرش برای عیادت از مادربزرگ راهی رامسر شد، در این سفر به اصرار مرحومه آزاده نامداری، گندم دخترشان، برای تغییر آب و هوا با پدر و پدربزرگ راهی می‌شود‌.

وی ادامه داد : خانم ‎آزاده نامداری گفته بود می‌خواهد در خانه تنها باشد تا به کارهای شخصی‌اش رسیدگی کند و خانم نامداری باردار نبود و شایعات مطرح شده غلط است.

وی افزود :  بحث اختلاف با همسر کاملا غلط است و این دو نفر هیچ اختلافی نداشتند و علاقه آنها به یکدیگر بین دوستان زبانزد بود‌

دیروز به طور ناباورانه خبر مرگ آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی منتشر شد. خبری که بسیاری را در شوک فرو برد.

آزاده نامداری

دیدگاه های آزاده نامداری به زندگی ، مرگ و عشق و ... در گفتگویی که محمد اشعری - روزنامه نگار - در توئیت به آن اشاره کرده کاملا روشن است. در ادامه گفتگویی از وی را می خوانید که دیدگاه خود را از مرگ گفته است.

نظر آزاده نامداری درباره مرگ: دوست دارید چطوری بمیرید؟

«کاش سی و هفت-هشت سال بیشتر عمر نکنم! (البته امیدوارم مامانم ناراحت نشود!) ابدا از خدا عمر طولانی نمی‌خواهم. دوست دارم در خواب بمیرم. مثل فیلم «مادر». دوست دارم وقتی می‌میرم مردم جای خالی‌ام را حس کنند.

مثل آقای معدنی، مربی والیبال که همین روزها فوت کرد. او در روزهایی فوت کرد که والیبال در اوج بود و برای مردم مهم. خدا چقدر یکی را دوست دارد که در چنین روزهایی فوت می‌کند و نبودن آنها حسرت دارد. کاش من هم وقتی می‌میرم، بگویند «آخی، مرد».

کاش نبودن من حس شود. به خاطر همین خواهش می‌کنم وقتی مردم، شب اول من را تنها نگذارند.»

نظر آزاده نامداری در مورد عشق

آزاده نامداری در مصاحبه‌ای که به تازگی با مجله «همشهری جوان» داشته است در مورد تجربه عشقی اولش گفته است: «تجربه من از عشق اول فو‌ق‌العاده بوده و برای کسانی که چنین تجربه‌ای در زندگی‌شان نداشتند دلم می‌سوزد. عشق مثل آب حیات است. ممکن است آدم در زمان‌هایی از زندگی‌اش سکوت عاطفی داشته باشد، اما عشق یک اتفاق فوق‌العاده است. من وقتی برای اولین بار عشق را تجربه کردم، او را بیش از خودم دوست داشتم و دلم می‌‌خواست همه چیز برای او خوب باشد و اگر دو پرس غذا روی زمین وجود داشت، حتما به او می‌گفتم تو آن غذا را بخور».

گزارش از چگونگی مرگ آزاده نامداری

در لحظات اولیه حضور پلیس در خانه آزاده نامداری جسد در پذیرایی دیده شد و تحقیقات نشان داد مادر آزاده نامداری با توجه به تماس های بی جواب تلفن دخترش با نگرانی خود را به درخانه آزاده نامداری رسانده است و چون کلید نداشت با استفاده از چاقو که البته برخی در فضای مجازی عنوان داشتند با کارت بانکی در را بازکرده و جسد دخترش را دیده است.

سجاد عابدی در زمان مرگ آزاده نامداری کجا بود؟!

در همین بررسی ها مشخص شد آزاده نامداری در خانه تنها بوده است و اثری از سجاد عابدی شوهرش و دخترکوچولویش نیست که ماموران تجسس کلانتری شهرک غرب از مادر آزاده نامداری شنیدند سجاد عابدی به همراه دختر خردسالشان 2 روز پیش به چالوس رفته اند و ازاده نامداری بخاطر مشغله کاری در این سفر همراه آنها نبوده است.

آزاده نامداری

البته نزدیکان این خانواده عنوان داشته اند شوهر آزاده نامداری بخاطر بیماری مادربزرگش به شمال رفته است که مورد تایید رکنا نیست اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند چرا که در زمان مرگ آزاده نامداری او تنها بود.

آزاده نامداری در زمان مرگش باردار بود

جسد آزاده نامداری امروز در خانه اش پیدا شد و این درحالی بود که یکی از خانم بازیگر ها اعلام کرد او 8 ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود!

هنوز پلیس در صحنه مرگ آزاده نامداری است و تحقیقات درباره علت مرگ او ادامه دارد!

تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است  اما باردار بودن آزاده نامداری می تواند خودکشی او را کمرنگ کند..

آزاده نامداری

خودکشی آزاده نامداری قوی ترین فرضیه در صحنه قتل 

بررسی ها نشان می دهد آزاده نامداری خودکشی کرده است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفت: تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند

او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفت: ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت.

مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است.مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود.

بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.