کد خبر : 2077 / /
/

شهاب حسینی بازیگر کشورمان برنامه همرفیق را با نویسندگی سروش صحت کلید زد و با این برنامه مهمان خانه های مردم شد

همرفیق شهاب حسینی  یک برنامه گفت‌وگو محور است.  همرفیق شهاب حسینی هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود. دعوت شدن سلبریتی ها به  همرفیق شهاب حسینی باعث جذابیت خاص این برنامه شده است. در این قسمت از  همرفیق شهاب حسینی پژمان بازغی مهمان برنامه است. اخبار مربوط به همرفیق شهاب حسینی  را با ما دنبال کنید.

این هنرمند کشورمان با اجرا و کارگردانی برنامه همرفیق به نویسندگی سروش صحت به نمایش خانگی می آید تا اتفاقی متفاوت را در دنیای هنری اش تجربه کند.

آغاز ساخت برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

صفحه رسمی برنامه همرفیق شب گذشته با انتشار پستی خبر از آغاز ساخت این برنامه داد و نوشت:

همرفیق کلید خورد. پس ازچند ماه پیش تولید با آماده شدن دکور، همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت و تهیه کنندگی حسن خدادادی کلید خورد.

این برنامه قرار است میزبان چهره های محبوب کشور در فضایی متفاوت باشد. همرفیق از آبان ماه به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

همرفیق شهاب حسینی با میترا حجار 

همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند، می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه همرفیق اقدام به ثبت نام نمایند.

طراح پوستر:محمد شکیبا، عکاس:ریحانه طراوتی.

شهاب حسینی حضور در تلویزیون را با اجرای چند برنامه آغاز کرد و بعد از شناخته شدن به عنوان مجری در قالب بازیگر مقابل دوربین رفت و بار دیگر در برنامه همرفیق این تجربه را تکرار میکند.

همرفیق شهاب حسینی

همرفیق شهاب حسینی

سروس صحت بازیگر، کارگردان و مجری برنامه کتاب باز هم به عنوان نویسنده در این برنامه در کنار شهاب حسینی حضور دارد.

عکس های قسمت هفتم همرفیق شهاب حسینی 
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.