کد خبر : 2247 / /
/

قسمت هشتم سریال «می‌خواهم زنده بمانم» موفق به ثبت رکورد جدیدی در میزان جذب مخاطب شد.

سریال می‌خواهم زنده بمانم مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است.  سریال می خواهم زنده بمانم به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. سریال می خواهم زنده بمانم محصول سال ۱۳۹۹ است. داستان سریال می خواهم زنده بمانم در دهه شصت خورشیدی رخ میدهد.تیزری از قسمت هشتم سریال می خواهم زنده بمانم را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید 

پس از پخش هشت قسمت از سریال عاشقانه «می‌خواهم زنده بمانم» که با استقبال مخاطبان روبرو شد، در قسمت جدید شاهد رشد ۲۵ درصدی مخاطب در ۴۸ ساعت اول انتشار بود که این میزان در حال افزایش است. قسمت هشتم این سریال تا این لحظه پربازدیدترین قسمت بوده است.

تیزر جنجالی از سریال می خواهم زنده بمانم

این رشد بیننده در حالی است که ساخته شهرام شاه حسینی هنوز در ابتدای پخش است و جذابیت‌های داستانی سریال کماکان ادامه دارد.

«می‌خواهم زنده بمانم» روایت عاشقانه‌ای از دهه شصت است که قصه فداکاری هما حقی را به تصویر می‌کشد.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی با حضور افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی و بهاره کیان افشار بازیگران این سریال عاشقانه هستند.

سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می شود.

تصاویری از سریال می خواهم زنده بمانم 

سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.