کد خبر : 2292 / /
/

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر فیلم و سریال های تلویزیونی با انتشار عکس بهاری خود، درخواستی را از مردم در اینستاگرام مطرح کرد.

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت 1360 است. سپیده خداوردی دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی معدن است. سپیده خداوردی دارای یک فرزند پسر به نام سانیار می باشد. سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون در سریال بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده است. سپیده خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه ی موسیقی دارد

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر فیلم و سریال های تلویزیونی با انتشار عکس بهاری خود، درخواستی را از مردم در اینستاگرام مطرح کرد.

سپیده خداوردی در روزهای سبز بهاری

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مانند بسیار از هنرمندان برای رهایی از شرایط سخت کرونایی به دفعات از طرفداران و مردم درخواست کرد تا در خانه بمانند.

سپیده خداوردی

به همین منظور بازیگر سریال بیگانه ای بامن است برای رسیدن به روزهای خوب آینده، یادداشتی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

درخواست سپیده خداوردی از مردم جامعه

 سپیده خداوردی نوازنده ارکستر ملی، با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت:

این بهار، در خانه سبز می شویم، در خانه جوانه می زنیم، در خانه شکوفه می دهیم. این بهار را در خانه می مانیم و دعا می کنیم برای رسیدن روزهای خوب، برای دوباره سبز شدن..

سپیده خداوردی

آگاهیم به اینکه بیرون از این خانه درختان شکوفه زده اند، گنجشک ها آواز می خوانند، پرستوها دنبال آشیانه می گردند، آگاهیم به اینکه زندگی ادامه دارد ولی ما بیرون از این خانه در دل سبز بهار، به زردیِ پاییز می رسیم! باید صبر کنیم، باید خانه هامان را تا سبز شدن تمام شهر و آدم ها، سبز نگه داریم. ما سکوت و تنهاییِ این پیله را به شوق پروانه شدن مان به جان می خریم،

ما این بهار، جور دیگری سبز می شویم و می دانیم که روزهای خوب خواهند رسید، و می دانیم که پس از این تاریکی آفتاب انتظار ما را می کشد.

روزهای خوب که رسیدند؛ باهم جشن آغوش و لبخند می گیریم... و کاش کسی از ما کم نشده باشد! در خانه بمانید که کم نشویم، در خانه بمانید که سبز بمانیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.