کد خبر : 2440 / /
/

سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی با بازیگران مطرح عرصه هنر در شبهای ماه رمضان به ری آنتن شبکه سوم می رود.

آصف سریال یاور درواقع محمد رشنو است. آصف سریال یاور بازیگر جوانی است. آصف سریال یاور تجربه بازی در فیلمی هایی سینمایی را داشته است. آصف سریال یاور متولد دهه هشتاد است. درباره آصف سریال یاور بخوانید.

آصف سریال یاور کیست؟

شخصیت آصف در سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی توسط بازیگر جوانی ایفا می شود که سابقه بازیگری در فیلم های مختلف سینمایی را داشته است.

آشنایی با محمد رشنو  بازیگر سریال یاور

سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی با بازیگران مطرح عرصه هنر در شبهای ماه رمضان به ری آنتن شبکه سوم می رود.

در این سریال محمد رشنو بازیگر جوانی نقش آصف را بازی می کند که پیش از این، سابقه حضور در تئاتر و سینما داشته است.

آصف سریال یاور

بیوگرافی آصف سریال یاور (محمد رشنو)

محمد رشنو بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد دهه هشتاد است. این بازیگر پس از گذراندن دوره های بازیگری، فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرده و تجربه 6 سال حضور در صحنه نمایش را دارد.

محمد رشنو در تئاتر

آصف سریال یاور

او برای اولین بار در یکی از نقش های اصلی فیلم 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری، مقابل دوربین سینما قرار گرفت.

محمد رشنو پس از فیلم 23 نفر، در فیلم سه کام حبس به کارگردانی سامان سالوور در کنار بازیگران مطرحی مانند پریناز ایزدیار و محسن تنابنده ایفای نقش کرد.

محمد رشنو در سینما

فیلم سینمایی اورکا به کارگردانی سحر مصیبی، سومین تجربه سینمایی محمد رشنو است که با مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی و مهتاب نصیرپور همبازی شد.

آصف سریال یاور

این هنرمند جوان با سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی وارد تلویزیون شده و در دومین تجربه همکاری خود با سعید سلطانی، ایفاگر نقش آصف شد که یکی از شخصیت های مهم داستان است. 

آصف سریال یاور

محمد رشنو در سال 99 بازی در نقش اصلی فیلم های کوتاه لیبیدو به کارگردانی سعید دشتی و چند قدم آن طرف تر به کارگردانی امید معلم  را به کارنامه هنری خود اضافه کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.