کد خبر : 2447 / /
/

بخشی از گفتگوی گوهر خیراندیش با فریدون جیرانی در کافه آپارات درباره علاقه اش به فیلم های هندی

گوهر خیراندیش در سال 33 در شیراز متولد شد. گوهر خیراندیش بازیگر زن ایرانی است. گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.  گوهر خیراندیش سال 49 با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد، که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت. گوهر خیراندیش سه فرزند به نام های امید، آزاده و آناهیتا دارد.

از هندی خواندن گوهر خیراندیش در نوجوانی تا دلیل عاشق شدنش!

 

گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است.همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور ماه سال 1333 در شیراز است.

سال 1349 با مرحوم اسماعیلخانی آشنا گردید که منجر به ازدواج شان شد و سالها در سینما و تئاتر در کنار هم بودند و او سه فرزند دارد یک پسر و دو دختر.

سال 1357 بعد از انقلاب در دانشگاه تهران قبول شد و با همسر و فرزندانش به تهران آمد و از آن موقع در تهران زندگی کردند. باید بگویم من و همسرم در شیراز تئاتر کار میکردیم و پس از آمدن به تهران، هنگام درس خواندن به کار تئاترم ادامه دادم چون کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودم و پس از آمدن به تهران کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران شدم.

تحصیلات: گوهر خیراندش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشکده هنر های زیبایی می باشد.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش می باشد که در سال 1381 فوت شد. جمشید اسماعیل خانی بازیگر تاتر و سینما بود.

گوهر خیراندیش و دخترش

دختر گوهر خیراندیش تجربه بازیگری را نیز در کنار مادرش در سریال معمای شاه را داشته است.

گوهر خیراندیش

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل خانی و گوهر خیراندیش از تجربه بازیگری در کنار مادرش سخن گفت.

فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل‌خانی درباره بازی در سریال «معمای شاه» گفت: من در این سریال نقش آفاق دختر دکتر وزیری را بازی می‌کنم. آفاق علاوه بر اینکه به عنوان دختر خانواده سرگرم کارهای خانه و تحصیل است، اما همیشه نگران پدر و مادر و رفتارهای آن‌ها است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.