کد خبر : 2540 / /
/

نسیم ادبی بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان که در سال گذشته یکی از بازیگران پرکار سینما بود علاوه بر بازیگری در زمینه تدریس بازیگری نیز فعالیت می کند.

نسیم ادبی بازیگر زن سینما تلویزیون و تئاتر است. نسیم ادبی متولد 16 شهریور ماه سال 1355 در تهران می باشدو 41 سال سن دارد. نسیم ادبی فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. نسیم ادبی فعالیت سینماییی خود را از سال 1376 با فیلم زندگی آغاز کرد. نسیم ادبی اخیرا همسر خود را از دست داد.

نسیم ادبی بازیگر مطرح عرصه هنر از تجربه همکاری جالب و خاطره انگیز با یک بازیگر استثنائی در آخرین فیلم خود گفت.

تدریس نسیم ادبی به یک شاگرد استثنائی

نسیم ادبی بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان که در سال گذشته یکی از بازیگران پرکار سینما بود علاوه بر بازیگری در زمینه تدریس بازیگری نیز فعالیت می کند.

نسیم ادبی

این هنرمند کشورمان که به تازگی بازی در یک فیلم کوتاه را به اتمام رسانده است از تجربه و خاطره زیبای خود در این فیلم، عکس و یادداشتی را به اشتراک گذاشت.

همکاری نسیم ادبی با یک نوجوان سندروم داون

نسیم ادبی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

این عکس متعلق به فیلم کوتاهی است که به تازگی بازیش کردم...

که حالا بعدا معرفیش میکنم

نکته خیلی خیلی جالب اینه که دارم نقش زنی رو بازی میکنم که یه پسر سندروم داون داره. محمد از شیراز اومده و عاشق شهاب حسینی و بازیگریه خصوصا فیلم کمدی

واقعا بازی کردن این نقش و مواجهه با محمد برام تجربه فوق العاده و عجیبی بود

چند روز پیش برادرش گفت خانم ادبی میشه محمد بیاد کلاس های شما ؟!

این درخواست خیلی برام جالب ولی عجیب بود....نمیدونم با همچین شاگردی چطور میشه کار کرد ...اصلا چطوری باید باهاش مواجه شد .بنظرم کار خیلی سختی اومد. ولی راستش تصمیم گرفتم محمد رو بعنوان شاگرد بپذیرم و روش حسابی کار کنم...خدارو چه دیدین شاید یه روز به ارزوش رسید و با شهاب هم یه فیلم بازی کرد. نظر شما چیه؟! به نظرتون تصمیم خوبی گرفتم؟!؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.