کد خبر : 2813 / /
/

آرزوی اشکان خطیبی برای همسرش را بخوانید.

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران استان تهران)،است. اشکان خطیبی بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. اشکان خطیبی تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. اشکان خطیبی در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. اشکان خطیبی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. اشکان خطیبی به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

اشکان خطیبی خطاب به همسرش آناهیتا درگاهی  نوشت:«فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی ...

آرزوی اشکان خطیبی برای آناهیتا درگاهی

این روزها وقتی بازی و درخشش ت در "می خواهم زنده بمانم" رو تماشا می کنم ، همه ی اون شب ها و‌ روزهایی رو به یادم می آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می کردی تجربه کنی ، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.

اشکان خطیبی

من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم.شاید بشه گفت تو با بازی در "ده سال تنهایی" و "نفرین قحطی زدگان" به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.

خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خودت ساختی ، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچ کس ،هیچی بدهکار نیستی.

حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.»

از سیر تا پیاز زندگی مشترک “اشکان خطیبی و همسرش”

“اشکان خطیبی و همسرش” آناهیتا درگاهی در این گفتگو از سیر تا پیاز زندگی مشترک و هنری شان صحبت کردند و از دغدغه هایشان گفتند.

گفتگویی متفاوت با اشکان خطیبی و همسرش

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی زوج هنرمند کشورمان حدود یکسالی است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و با هم به فعالیت های هنری شان ادامه میدهند. این زوج هنرمند بعد از یکسال زندگی مشترک مهمان ما شدند و از دغدغه های زندگی شخصی و حرفه ای شان گفتند.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی هنرمندی چند بعدی است و در این سه دهه فعالیت حرفه ایش در هنر، تجارب مختلفی را آزموده است. مجری گری، بازیگری، کارگردانی، مدیریت سینما، تهیه و تولید و خوانندگی از جمله این فعالیت ها محسوب می شوند. شاید دلیل عمده چنین تجاربی از سوی خطیبی روحیه تجربه گرا و جستجوگرش است. دوران کاری خطیبی را می توان به چند دوره تقسیم کرد:

در دوران اول کاریش خطیبی به بازی توأمان در تئاتر و سینما و تلویزیون پرداخت و زیاد در چشم و تیتر خبرها نبود و آرام و پیوسته کارش را انجام می داد. در دوره دوم فعالیتش که با بازگشت محمد رحمانیان از کانادا همراه شد، خطیبی به جزیی از ارکان موفقیت های نمایش های رحمانیان بدل شد؛ در این نمایش ها که بیشتر رنگ و بوی تجاری شدن گرفت، اشکان خطیبی به عنوان مدیر تولید می کوشید شرایط مناسب اجرا را فراهم کند. خطیبی بعدتر با قبول مدیریت پردیس چارسو وارد فاز جدیدی از فعالیت های حرفه ایش شد. اشکان در آثار متفاوتی مثل «قاعده تصادف»، «بچه های نسبتا بد»، «سینمانیمکت»، «ترانه های محلی» و «خدای کشتار» حضور داشته است.

آناهیتا درگاهی همسر اشکان، بازیگر، نقاش و تهیه کننده دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران است. این هنرمند مستعد و جوان تئاتر در سال های اخیر دوران موفقی را در کارش سپری می کند و با بازی در فیلم جنایی «آخرین بار کی سحرو دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن و نمایش های «در انتظار آدلف» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و «سه خواهر» به کارگردانی محمد حسن معجونی، هنر بازیگریش را نشان داده است. وی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی نقاشی برپا کرده است.

گفتگویی متفاوت و جذاب با اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

از ازدواج سفید تا تولد یک فرزند با سال تحویل!

اشکان خطیبی و همسرش در روزهایی مهمان گفتگوی ما بودند که به واسطه شرایط بیرونی جامعه، چندان قبراق و سرحال نبودند اما به تدریج با داغ شدن گفتگو، شرایط تغییر کرد و گفتگو با اشکان خطیبی آرام و درونگرا و آناهیتا درگاهی برونگرا و پر انرژی و احساساتی، جذاب و گرم شد. ویژگی اصلی هر دوی اینها در این گفتگو، صداقت و راستی به جای تعارفات بیهوده بود!

ابتدای گفتگو را با یکی شدن بعد از ازدواج آغاز کنیم. خانم درگاهی! به نظر شما زندگی متاهلی بهتر است یا زندگی مجردی؟ کدامیک را بیشتر می پسندید؟

- درگاهی:هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد ولی زندگی متأهلی مسئولیت های مخصوص به خودش را دارد؛ البته پرسیدن این سوال مقداری دیر است برای این که یک سال از ازدواج من و اشکان گذشته است!

از شیرینی اش بگویید. زندگی متأهلی شیرین تر است یا زندگی مجردی؟

- درگاهی:من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم و بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی که با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است. کلی حرف با او دارم و هر کاری به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم داریم. اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.