کد خبر : 3070 / /
/

ابراز دلتنگی مهوش وقاری از فقدان همسرش محسن قاضی مرادی در برنامه دست در دست

مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. همسر مهوش وقاری محسن قاضی‌مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. مهوش وقاری لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۱۳۵۵ اخذ کرد. مهوش وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر آغاز کرد.

درد دل مهوش وقاری

مهوش وقاری که چند سال از زندگی خود را به پرستاری از همسر بیمارش زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی اختصاص داده ؛ با حضور در این قسمت از «دست در دست» گفتگویی را با سیاوش عقدایی مجری برنامه داشت.

همچنین این برنامه در بخش میزبانی از نیروهای جهادی نیز هم‌کلام با یکی از معلمان نیکوکار شهرمان می‌شود. زهرا رستمی معلم خیری است که با کمک فرهنگیان دغدغه‌مند و خیرین فرهنگی تا کنون اقدامات فراوانی از تهیه بسته معیشتی و تهیه افطاری ساده در مناطق کم برخوردار تا اهدای تبلت و لوازم‌التحریر، مشاوره آموزشی، کمک هزینه خرید مسکن واجاره مسکن و ... را با شناسایی دانش‌آموزان کمتر برخوردار انجام داده است.

این برنامه در فصل رمضانی خود تا کنون به موضوعاتی مانند همسایگی، نغمه های رمضانی، شعر در رمضان، مادرانه‌های رمضانی، سریال‌های رمضانی، فوتسال، خلیج فارس و ... پرداخته است و با توجه به محور هر بحث  از مهمانان و مستندهای ویژه‌ای بهره می‌برد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه‌ها بعد از مسابقه محاکات و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود. این برنامه در ایام شب‌های قدر 12 و 14 اردیبهشت روانه آنتن خواهد شد.

بیوگرافی مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی نشان می دهد که این بازیگر توانمند کشور لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۵۸۵ گرفتو اولین بار با فیلم ناز و نی در سال ۱۳۶۷ وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی نشان می دهد که این بازیگر توانمند کشور لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۵۸۵ گرفتو اولین بار با فیلم ناز و نی در سال ۱۳۶۷ وارد عرصه بازیگری شد. او بیش از ۷۰ اثر را در کارنامه خود دارد و مانند همسرش محسن قاضی مرادی بازیگر پرکاری بود. وقاری همچنین تدریس را در کارنامه خود دارد و مدتی به عنوان معلم مشغول به کار بود. ااو از چهره هائیست که پشتکار خوب او باعث شد در کاراکترهای تأثیرگذار زنانه مورد توجه کارگردانان قرار گیرد. او نیز خاطره چند نسل از سینما را در آئینه بازیگری خود داراست.

بیوگرافی مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی

مهوش وقاری زاده ۱۳۳۳است.مهوش وقاری در تهران متولد شد.مهوش وقاری بازیگر سینما است.مهوش وقاریاهل ایران است.همسر مهوش وقاری «محسن قاضی‌مرادی» است.

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد :۱۳۳۳

تهران

ملیت :ایران

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت :۱۳۶۷-اکنون

همسر(ها) :محسن قاضی‌مرادی

مدرک تحصیلی:لیسانس علوم سیاسی

مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. او همچنین لیسانس علوم سیاسی در سال ۱۳۵۵ را داراست.

بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با «نار و نی»، همکاری «سعید ابراهیمی‌فر» آغاز کرد.

کارنامهٔ هنری

سینما

نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)

نیش زنبور (۱۳۸۸)

بیداری (۱۳۸۷)

پسر آدم، دختر حوا (۱۳۸۷)

پوست موز (۱۳۸۷)

نطفه شوم (۱۳۸۷)

یک‌وجب از آسمان (۱۳۸۷)

بی‌وفا (۱۳۸۵)

سوغات فرنگ (۱۳۸۵)

تقاطع (۱۳۸۴)

تله (۱۳۸۴)

کوچولوی خوش‌شانس (۱۳۸۳)

چشمان سیاه (۱۳۸۱)

زیر پوست شهر (۱۳۷۹)

شب‌های تهران (۱۳۷۹)

دوستان (۱۳۷۸)

روزی که خواستگار آمد (۱۳۷۵)

گریز از مرگ (۱۳۷۴)

مروارید سیاه (۱۳۷۳)

آنها هیچ‌کس را دوست ندارند (۱۳۷۲)

راز گل شب بو (۱۳۷۲)

سارا (۱۳۷۱)

ماه عسل (۱۳۷۱)

مجسمه (۱۳۷۱)

مستاجر (۱۳۷۱)

سیرک بزرگ (۱۳۷۰)

نار و نی (۱۳۶۷)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.