کد خبر : 3667 / /
/

نیلوفر مولایی مجری رسانه ملی بود که مهاجرت کرد.

نیلوفر مولایی مجری جوان رسانه ملی بود. نیلوفر مولایی اخیرا با انتشار تصویر کشف حجابش، از ورودش به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال خبر داد. نیلوفر مولایی را باید نخستین مجری مهاجرت کرده رسانه ملی در سال ۲۰۲۱ میلادی بدانیم. نیلوفر مولایی پس از اتمام تحصیلات در هنرستان در رشته فوق دیپلم بازیگری در دانشگاه سروش پذیرفته شد. نیلوفر مولایی مدرک کارشناسی مجری گری خود را از دانشکده خبر صدا و سیما دریافت کرد.

 

نیلوفر مولایی به عنوان بازیگر در چندین فیلم حضور داشته که از مهمترین آنها می توان به فیلم سینمایی (مرداد) به کارگردانی بهمن کامیار اشاره کرد و همچنین در فیلم کوتاه (دور نزدیک نزدیکتر) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم به هنرنمایی پرداخته است. او با زومجی هم فعالیت داشت.

 

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۴ در شهر تهران است و به عنوان مجری و بازیگر در صدا و سیما فعالیت می‌کرد.

چکیده ای از بیوگرافی نیلوفر مولایی

نام : نیلوفر مولایی

تاریخ تولد : ۱۸ تیر ۱۳۷۴ تهران

محل زندگی : لندن

حرفه : مجری ، گوینده ، بازیگر

تحصیلات : کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش 

کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر 

نیلوفر مولایی

بیوگرافی نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران می باشد. نیلوفر مولایی مجری ، گوینده و بازیگر ایرانی است. نیلوفر مولایی فارغ التحصیل کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر می باشد.

نیلوفر مولایی پس از اتمام تحصیلاتش به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنج سیما و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت. نیلوفر مولایی همچنین در سریال "در کنار هم در تلویزیون" و در فیلم سینمایی "مرداد" بازی کرده است.

نیلوفر مولایی در فیلم کوتاه "دور ، نزدیک ، نزدیکتر" به کارگردانی مسعود صدر نیز بازی کرده است.

اطلاعات دقیقی درباره وضعیت تاهل وی در دسترس نمی باشد.

نیلوفر مولایی

مهاجرت نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی در پاییز 1398 ایران را به مقصد لندن ترک کرد و یکسال بعد بعنوان گوینده اخبار از شبکه ایران اینترنشنال فعالیتش را آغاز کرد.

خانم مجری معروف صدا و سیما پس از خروج از کشور به یکی از شبکه های ماهواره ای پیوست، این رفتاردوگانه افراد مشهور حاکی از عوام فریبی این جماعت است.

نیلوفر مولایی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.