کد خبر : 4125 / /
/

علی حسینی خواننده معروف در سریال گیسو حضور پیدا کرد کلیپ جنجالی با صدای علی حسینی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

سریال گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه ساخته شده است. سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. سریال گیسو به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.  سریال گیسو با غیبت چند بازیگر اصلی از فصل اول همراه شد که مهم‌ترین غایب گیسو، مهناز افشار به دلیل مهاجرت به خارج از کشور بود. اولین قسمت سریال گیسو در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

محمدرضا گلزار و ساره بیات که در اغلب آثار منوچهر هادی بازی کرده اند، در سریال « گیسو » بازیگران نقش اصلی هستند. هومن سیدی، حسین یاری و مسعود رایگان نیز نقش های خود را در سریال تکرار کرده اند. به دلیل عدم حضور مهناز افشار در کشور و اختلاف پانته آ بهرام با سازندگان، این دو نیز از سریال حذف و هانیه توسلی ، بهاره رهنما و بیژن امکانیان به « گیسو » اضافه شده اند.

علی حسینی در سریال گیسو

داستان سریال درباره چیست ؟

در حالی که سهیل ( محمدرضا گلزار ) حال و روز خوشی ندارد و در یک مسافرخانه زندگی می کند، همسرش ( ساره بیات ) از او می خواهد به او کمک کند تا بچه ای را به فرزندی بپذیرد اما...

خالق سریال کیست ؟

منوچر هادی که سازنده فیلم ها و سریال های پر مخاطب سال های اخیر بوده است. او پیش از « گیسو »، سریال « دل » را در شبکه نمایش خانگی داشت که علی رغم انتقادات فراوان از این سریال در فضای مجازی، افراد بسیاری آن را دنبال می کردند.

نقد سریال گیسو 

سریال گیسو

نکات مثبت سریال ؟

ویژگی تحسین برانگیزی درباره « گیسو » وجود ندارد جز اینکه طرفداران « عاشقانه » و منوچهر هادی قطعاً به پای « گیسو » هم خواهند نشست.

نکات منفی سریال ؟

فیلمنامه « گیسو » دقیقاً مشابه کارهای قبلی منوچهر هادی است. فیلمنامه ای که از دقیقه به دقیقه آن می توان سوتی و اشتباهات تکنیکی استخراج کرد!

مانند اغلب ساخته های منوچهر هادی، مدت زمان مفید سریال چیزی در حدود پانزده دقیقه است. بخشی از مدت زمان سریال به تیتراژ و آنچه گذشت و آنچه خواهید دید می گذرد و در طول قصه نیز موضوع جانبی بی ربط نیز مطرح می شود تا زمان سریال کِش بیاید!

دیالوگ هایی که در سریال نوشته شده بدترین و کلیشه ای ترین دیالوگ های ممکن است. دیالوگ هایی که هنگام بیان آن ها موسیقی سوزناکی هم پخش می شود تا ابتذال بیشتر و بیشتر شود.

صدای موسیقی متن سریال هنگام پخش، بلندتر از صدای دیالوگ شخصیت هاست!

شکل و شمایل قاتل اجاره ای در سریال هر مخاطبی را به خنده می اندازد! فرم موهای او با عینک آفتابی و نگاه های خیر، بیشتر از 30 سال است که کارکرد خودش را در سینما و تلویزیون از دست داده اما در سریال « گیسو » مشاهده می شود!

« گیسو » بازی های بد بسیاری دارد. بدترین بازیگران سریال محمدرضا گلزار و البته، ساره بیات هستند.

سریال گیسو

این سریال محصول کدام شبکه است؟

عامل تاثیرگذار برای تماشای سریال؟

ترکیب منوچهر هادی، محمدرضا گلزار و ساره بیات.

حرف آخر :

گیسو ( عاشقانه 2 ) با فرمول های آشنای منوچهر هادی ساخته شده است. آثار این کارگردان در سال های گذشته علی رغم انتقادات، با استقبال گسترده مخاطبین مواجه شده اند. « گیسو » هم دنباله روی همان رویه آشنای هادی است که احتمالاً مخاطبین بسیاری را پای اثر خواهد نشاند.

منتقد: رضا توسلی

نام سریال : گیسودانلود سریال گیسو 

سریال گیسو

ژانر : درام

کارگردان: منوچهر هادی

شبکه نمایش دهنده : نماوا

کشور : ایران

زبان : فارسی

مدت زمان هر اپیزود : 50 دقیقه

تاریخ آغاز پخش سریال : اسفند 1399

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.