کد خبر : 4303 / /
/

افشاگری الهه حصاری از کتک خوردن هایش در فضای مجازی دست به دست شد

الهه حصاری را می توان جزو بازیگران شیک پوش و جوان ایرانی دانست که معمولا مدل لباس هایش را بر اساس آخرین متد روز انتخاب می کند. الهه حصاری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در 18 سالگی در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرده است. الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران است . الهه حصاری هم اکنون مربی یوگا است 

الهه حصاری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سیلی شبنم قلی‌خانی به وی در سریال هشت و نیم دقیقه واقعی بود یا خیر، گفت:بله واقعی بود؛ البته بنده در کارهای دیگری که در سینما و تلویزیون داشته ام، کتک زیاد خورده ام؛ هم از حامد بهداد، هم فریبا کوثری و افسانه بایگان و

افشا گری الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد سال ۱۳۶۹ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته زبان نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است. خانم حصاری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 90% آثار وی سینمایی و 10% آثارش تلویزیونی است. در تانما با بیوگرافی الهه حصاری بیشتر آشنا شوید.

الهه حصاری

زندگینامه الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا دارد. این بازیگر جوان و پر انرژی چندسالی است یوگا را به شکل تخصصی دنبال می کند و چند سال است که مدرک مربیگری این رشته را گرفته و در یک باشگاه ورزشی یوگا آموزش می دهد.

او این روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نیز این رشته ورزشی را به علاقه مندان یاد می دهد. رشته ای که حصاری معتقد است در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد و باعث می شود به خیلی از موارد سطحی که شاید بی اهمیت باشند و ما خودمان آنها را بزرگ می کنیم فکر نکنیم. گرچه معتقد است صددرصد به این مرحله نرسیده اما با تمرین زیاد و خواستن قطعا همه این موارد برای او و همه کسانی که اراده کنند و بخواهند میسر خواهدشد.

در دورهٔ دبیرستان در گروه های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت سر گذاشت. علاقه اش به بازیگری، او را به کلاس های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

ازدواج الهه حصاری

الهه حصاری

از وضعیت ازدواج و همسر الهه حصاری اطلاعات دقیقی در دست نیست و فعلاً خبری مبنی بر ازدواجش اعلام نشده اسـت.

توجه الهه حصاری به سلامت و تغذیه

الهه حصاری حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده است. او همیشه از نان جو و نان های سبوس دار استفاده می کند. همچنین استفاده از میوه و سبزیجات زیاد را در وعده های غذایی اش جا می دهد و به جای استفاده از میان وعده هایی با خاصیت کم، از نوشیدنی ها و مواد طبیعی و پر خاصیت استفاده می کند.

علاقه ی زیاد الهه حصاری به عطر
الهه حصاری

الهه علاقه ی زیادی به عطر دارد و دوست دارد از برندهای مختلف و هر عطر جدیدی که می آید را امتحان کند. برند مورد علاقه ی او "لانکوم" و "جیوانچی" است.

آثار الهه حصاری
الهه حصاری

سریال

1395 هشت و نیم دقیقه ( شهرام شاه حسینی)

سینمایی

۱۳۸۷ تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده)

۱۳۸۷ نطفه شوم (کریم آتشی)

۱۳۸۸ عروسک (ابراهیم وحیدزاده)

۱۳۸۹ زن ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید)

۱۳۸۹ زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار)

۱۳۸۹ آزادراه (عباس رافعی)

۱۳۹۰ بی تابی بیتا (مهرداد فرید)

۱۳۹۰ انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی)

۱۳۹۱ قاعده تصادف (بهنام بهزادی)

۱۳۹۲ نقش نگار (علی عطشانی)

۱۳۹۳ داره صبح می شه (یلدا جبلی)

۱۳۹۳ پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی)

۱۳۹۵ ماه گرفتگی (مسعود اطیابی)

۱۳۹۵ سوفی و دیوانه (مهدی کرم پور)

۱۳۹۵ بازدم (آرش سنجانی)

۱۳۹۶ هایلایت (اصغر نعیمی)

۱۳۹۶ کروکودیل (مسعود تکاور)

۱۳۹۶ ترانه (مهدی صاحبی)

۱۳۹۶ بالن (مسعود تکاور)

۱۳۹۷ جمشیدیه (یلدا جبلی)

١٣٩٩ راند چهارم (علیرضا امینی)

نمایش خانگی

۱۳۹۱ قلب یخی۳ (سامان مقدم)

۱۳۹۲ شوخی کردم (مهران مدیری)

۱۳۹۷ ممنوعه (امیر پورکیان)

جوایز و افتخارات الهه حصاری

۱۳۹۲ جشنواره فیلم اوراسیا (جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن نگران نباش سارا)

۱۳۹۶ هفدهمین جشن حافظ (بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی هشت و نیم دقیقه)

۱۳۹۸ نوزدهمین جشن حافظ (بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی سریال ممنوعه)

اینستاگرام الهه حصاری

الهه حصاری از هنرمندان فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام است و elahehesari نشانی اینستاگرام الهه حصاری است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.