کد خبر : 4408 / /
/

این هفته پنج شنبه 6 خرداد ماه بازیگر ملکه گدایان مهمان «همرفیق» شهاب حسینی خواهد بود.

همرفیق شهاب حسینی یک برنامه گفت‌وگو محور است. همرفیق شهاب حسینی هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود. دعوت شدن سلبریتی ها به  همرفیق شهاب حسینی باعث جذابیت خاص این برنامه شده است. در این قسمت از  همرفیق شهاب حسینی  سعید راد میهمان است . اخبار مربوط به همرفیق شهاب حسینی  را با ما دنبال کنید.

کدام بازیگر این هفته مهمان شهاب حسینی است؟

این هفته پنج شنبه 6 خرداد ماه بازیگر ملکه گدایان مهمان «همرفیق» شهاب حسینی خواهد بود.

شهاب حسینی این هفته میزبان پانته‌آ بهرام خواهد بود. او به همراه بهترین رفیق خود در این برنامه حضور پیدا می کند. این برنامه را به صورت اختصاصی ۵شنبه‌ها ساعت ۲۱ از نماوا ببینید.

همرفیق شهاب حسینی

پانته آ بهرام در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. 

او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد. سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید.

پانته آ بهرام

او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

وی این روزها در حال بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی می باشد.

ازدواج و همسر پانته آ بهرام

پانته ا بهرام در آخرین مصاحبه خود در تلویزیون در خصوص ازدواج خود از دادن توضیح خودداری کرد و احتمالا وی تا کنون ازدواج نکرده است. عکسی از یک دختر بچه به عنوان دختر وی منتشر شده است که طبق گفته ی خودش وی اصلا دختری ندارد و آن عکس گندم خواهر زاده اش می باشد.

عکس های پانته آ بهرام 

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.