کد خبر : 4885 / /
/

عکسی از زیبا بروفه و پسرش را مشاهده می کنید.

زیبا بروفه در فیلم سینمایی «شب روباه» ایفای نقش نموده‌است. زیبا بروفه در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران به شهرت بیشتری دست یافت. زیبا بروفه به‌مدت ۴ سال به‌دلیل انتشار بدون اجازهٔ بخش‌هایی از فیلم ازدواجش در اینترنت ممنوع‌الکار شد. زیبا بروفه فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی است. زیبا بروفه خانم بروفه یک خواهر و بک برادر کوچک تر از خود دارد.

زیبا بروفه

او همسر پیام صابری ،چهره‌پرداز و بازیگر بود که در ۱۸ آذر ۹۷ در تهران به علت ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی درگذشت

بیوگرافی زیبا بروفه

زیبا بروفه متولد 29 شهریور 1354 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی است، از تلویزیون شروع کردو با این رسانه به شهرت رسید، او از جمله هنرمندانی بود که فیلم عروسی اش لو رفت.

از وکالت تا بازیگری

خانم بروفه یک خواهر و بک برادر کوچک تر از خود دارد.

در دانشگاه حقوق قضایی می خواند و همزمان بخاطر علاقه اش به آموزشگاه بازیگری رفت و بواسطه دوستانش در کلاس های های بازیگری دانشگاه هنر نیز حاضر می شد.

بالاخره در سال 1373 در 19 سالگی بعد از تست بازیگری سریال تلویزیونی خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان اولین تجربه اش را در جلوی دوربین بدست آورد.

از شهرت تا سینما

بعد از 4 تجربه تلویزیونی در سال 75 با فیلم سینمایی شب روباه بازی در سینما را نیز تجربه کرد، اما شروع شهرت اش در سال 1376 با مجموعه دلبنم بود.

او در دلبندم به کارگردانی رضا عطاران با بازیگرانی چون مجید صالحی و بهراد خرازی به اوج شهرت رسید.

ازدواج و همسرش

زیبا بروفه در سال 1373 و 19 ساله بود در اولین تجربه های بازیگری اش با پیام صابری چهره پرداز آشنا شد و با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام اهورا می باشد.

پیام صابری همسر زیبا بروفه کیست

لو رفتن فیلم عروسی

اندکی بعد از عروسی انتشار فیلم عروسی زندگیشان را وارد حاشیه کرد.

 زیبا بروفه

ماجرا هم از این قرار بود که آتیله فیلم بردار، فیلم عروسی خانوم بروفه رو بعنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار میدهد و او هم این فیلم رو پخش میکند.

انتشار این فیلم تا مدت ها این زوج را درگیر مشکلات روحی و کاری کرد.

جراحی زیبایی نداشتم

زیر اغلب عکس هاییم در اینستاگرام می نویسند که من بینی ام را جراحی کرده ام یا پروتز لب و گونه گذاشته ام در حالی که من هرگز جراحی زیبایی نداشتم.

بازی با شادمهر

زیبا بروفه در فیلم سینمایی پر پرواز سال 1379 با شادمهر عقیلی همبازی بود.

خانم بروفه اغلب در مصاحبه هایش اظهار امیدواری کرده است اگر شرایط محیا باشد شادمهر به ایران بر می گردد چون او را فرد با احساسی و وابسته به خانواده می داند.

اوقات فراغت

سفر می‌ کنم. اگر کار نداشته باشم بیشتر مسافرت می‌ روم و ورزش می‌ کنم، مطالعه می‌ کنم و کارهای عقب افتاده‌ ام را سر و سامان می‌ دهم.

فوت ناگهانی همسر زیبا بروفه

18 آذر 97 بود که پیام صابری در خانه دچار تنگی نفس می شود و به اصرار همسرش به بیمارستان می رود اما در بیمارستان به علت ایست قلبی فوت می کند.

مرحوم صابری متولد 1352 در 45 سالگی درگذشت.

پرسش و پاسخ

  • زیبا بروفه شوهر دارد؟
    خیر
  • زیبا بروفه فرزند دارد؟
    بله
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.