کد خبر : 6389 / /
/

تصاویر جدید از جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی در کنار هنرمندان را می توانید در این سایت مشاهده فرمائید

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد مرحوم پدر نیوشا ضیغمی محسن ضیغمی دبیر بازنشسته بود و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است و تنها یک خواهر بنام روشا دارد

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. نیوشا ضیغمی در مسابقات تیر و کمان که به نفع انجمن حامیان کودکان برگزار می‌شد شرکت کره است.

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. نیوشا ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد

جشن تولد نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

فیلم جشن تولد نیوشا ضیغمی

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی

راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

مهریه عجیب نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 59 در تهران به دنیا آمد.  نیوشا ضیغمی با آرش پولاد خان که تاجر نقره است ازدواج کرده است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. نیوشا ضیغمی در مسابقات تیر و کمان که به نفع انجمن حامیان کودکان برگزار می‌شد شرکت کره است. نیوشا ضیغمی داری یک دختر به نام لنا می باشد.

نیوشا ضیغمی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 18 تیرماه 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد. او اصالتا کرد می باشد ( اهل کرمانشاه).

تحصیلات : وی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.

شروع بازیگری : در سال 1383 از کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان فارغ التحصیل شد و در همان سال انجمن او را برای بازی در سریال «در چشم باد» (مسعود جعفری جوزانی) انتخاب کرد که نخستین تجربه وی در عرصه بازیگری بود.

ازدواج و همسرش

نیوشا ضیغمی متاهل است و چندین سال است ( در سال 90 ) که ازدواج کرده است . اسم همسر او آرش پولادخان می باشد . این زوج یک فرزند دارند. 

نیوشا ضیغمی در کنار خواهرش
نیوشا ضیغمی

شغل همسر نیوشا ضیغمی چیست ؟

آرش پولاد خان همسر نیوشا ضیغمی متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره می باشد

ماجرای آشنایی این زوج

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است. چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم؛ دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم. اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد. از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم. به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

پرسش و پاسخ

  • نیوشا ضیغمی بچه دارد
    بله نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنل دارد
  • شغل همسر نیوشا ضیغمی چیست
    همسر نیوشا ضیغمی از تاجران نقره می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.