کد خبر : 6563 / /
/

سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد.

هومن سیدی و بیتا اصلانی

ازدواج و طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی

سابقه فعالیت های هومن سیدی

 زندگی نامه مختصر هومن سیدی

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد. هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای  هومن سیدی در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان اثر همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد. هومن سیدی با ایفای نقش در سریال عاشقانه توانست بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورد. هومن سیدی متأهل است.

 

 هومن سیدی و بیتا اصلانی

هومن سیدی پس از به دینا آمدن دخترش نیز خبری از ازدواج خود منتشر نکرد اما در پستی اینستاگرامی به حضور یک نفر در زندگی خود و به دنیا آمدن دخترش اعتراف نمود.

هومن سیدی

هومن سیدی

هومن سیدی

ازدواج و طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی

سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد.

هومن سیدی بازیگر مشهور سریال محبوب و عاشقانه راه بی پایان در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و هم اکنون ۳۷ ساله می باشد. هومن سیدی کارگردان, فیلم نامه نویس و  بازیگر سینما و تلویزیون  ایران فرزند دوم  خانواده  است و ۲ برادر به اسم هایحامد و هامون سیدی و یک خواهر بنام هیلدا سیدی دارد. جالب است بدانید مادر هومن سیدی بازنشسته نیروی دریایی هست و پدرش بازنشسته بانک  کشاورزی  است.

هومن سیدی

هومن سیدی و آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ بازیگرای نقش اول سریال دیدنی و عاشقانه راه بی پایان بودند و در همان زمان ها یعنی سال ۱۳۸۵ هومن سیدی با خانم آزاده صمدی  ازدواج  کرد ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ این دو بازیگر دوست داشتنی از هم جدا شدند. خبر جدایی را هومن سیدی برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش داد.

سابقه فعالیت های هومن سیدی

نویسندگی و شاگردانش

هومن سیدی حالا از مدرسان صاحب نام بازیگری است او در دو فیلم اول خود بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را معرفی کرد.

هومن سیدی

فیلم سیزده به کارگردان هومن سیدی در سال 92 با سرمایه گذاری مستقیم بابک زنجانیکه حالا یکی از ابر بدهکاران بانکی است تولید شده.

این فیلم دومین سرمایه‌ گذاری مستقیم بابک زنجانی پس از فیلم هیچ کجا هیچ‌ کس، می باشد.

سیدی را میتوان بعنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد.

تیپ او به گونه ایست که نشان می دهد از اصول پوشش صحیح می داند و سعی میکند تیپ خودش را با این اصول وفق بدهد و بدرخشد.

درخشش در عاشقانه

یکی از سطحی ترین نقش های سریال عاشقانه سال 95 نقش پیمان با بازی پیمان سیدی بود که با توانایی اش نقش را با جذابیت خاصی درآورد.

هومن سیدی

هومن می گوید در حال حاظر محمدرضا گلزار سوپر استار ایران است به دلیل اینکه او مختصات یک سوپراستار را دارد و طرفداران زیادی هم قبولش دارند.

هومن سیدی

نوید محمدزاده هم بازیگری است که تعداد زیادی تماشاگر به سینما می‌ کشاند.

آقای سیدی در مرداد 1397 گفت: یک سال از ترک سیگارم گذشت ، به دنبال ترک چیزهای بزرگتر هستم ، عادت های زشت ، دروغ ، نفرت ، حسد ، سیاهی و …

 زندگی نامه مختصر هومن سیدی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت ؛ بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس است.

فازغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس وارد بازیگری شد در ادامه زندگی زناشویی اش با آزاده صمدی به طلاق ختم شد.

هومن سیدی

او حالا دوباره ازدواج کرد و یک فرزند هم دارد و تابحال پنج سیمرغ برنده شده است.

خانواده

هومن فرزند دوم یک خانواده با 4 فرزند است که دو برادرش حامد و هامون و خواهرش هیلدا نام دارد ، مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته بانک است.

از کلاس تا فیلمسازی

بعد از گرفتن دیپلم در 18 سالگی به کلاس های های انجمن سینمای جوان رشت رفت و دوره فیلمسازی را دید و کارش با ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

سپس به تهران نقل مکان کرد و در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی دوره های بازیگری را گذراند.

هومن سیدی

شروع بازیگری

سیدی سال 1383 وقتی 24 ساله بود در تست کمال تبریزی قبول شد و در فیلم یک تکه نان به کارگردانی وی اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

یکسال بعد در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی نیز نقش کوتاهی ایفا کرد.

شهرت

 

شروع شهرت هومن با فیلم پابرهنه در بهشت به کارگردانی بهرام توکلی در سال 84 بود که وی را نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشن خانه سینما کرد.

ورود به تلویزیون

سال 86 با سریال راه بی پایان وارد قاب تلویزیون شد و در چهارمین تجربه تلویزیونی اش با سریال تا ثریا خوش درخشید و آخرین بار سال 92 در سریال مهرآباد بازی کرد.

هومن سیدی

آغاز جدی کارگردانی

هومن سیدی سال 1386 در قامت کارگردان فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی را ساخت اما اولین فیلم بلند او در سال 1389 با فیلم موفق آفریقا شروع شد.

فیلم آفریقا در جشنوراه فیلم فجر آن سال در بخش آثار ویدیویی جایزه بهترین فیلم و آزاده صمدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در این فیلم بدست آورد.

عده ای پس از ای موفقیت ها او را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می دانند.

پرسش و پاسخ

  • هومن سیدی همسر دارد؟
    بله
  • هومن سیدی فرزند دارد؟
    بله
  • هومن سیدی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟
    فیلمهای سینمایی هومن سیدی هومن سیدی * اعترافات خطرناک ذهن من (۱۳۹۳) * سیزده (۱۳۹۲) * خط ویژه (۱۳۹۲) * آفریقا ۱۳۸۹ * آنکه دریا می‌رود (۱۳۸۵) * پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴) * چهارشنبه‌سوری (۱۳۸۴) * یک تکه نان (۱۳۸۳) فیلمهای تلویزیونی * قصه داوود و قمری * سایاب * اگر باران ببارد مجموعه‌های تلویزیونی * راه بی پایان(همایون اسعدیان) * سی امین روز(جواد افشار) * تا ثریا(سیروس مقدم) * مهرآباد(۱۳۹۲)
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.