کد خبر : 967 / /
/

ساره بیات ابندا فیلم مقلد شیطان را بازی کرد و با فاصله کمی در سریال یک مشت پر عقاب حضور یافت

 ساره بیات فارغ التحصیل فرش و صنایع است.  ساره بیات زاده 14 مهر 1358 بازیگر تلویزیون و سینما است. ساره بیات  طراحی و نقاشی هم انجام می‌دهد. ساره بیات فعالیت خود را از سال 1379 شروع کرده است. ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

اولین نقش آفرینی ساره بیات در ۲۶ سالگی و در فیلم «مقلد شیطان»

کارگردان: افشین صادقی

سال تولید؛ ۱۳۸۵

لازم به ذکر است که ساره بیات ابندا فیلم مقلد شیطان را بازی کرد و با فاصله کمی در سریال یک مشت پر عقاب حضور یافت. ولی از آنجا که مقلد شیطان تازه در سال ۱۳۸۹ به نمایش در آمد تصویر ساره بیات اولین بار در سریال یک مشت پر عقاب دیده شده بود.

پی نوشت: در ایام نوروز پرونده ویدیویی ویژه ای را باز خواهیم کرد که به اولین نقش آفرینی بازیگران زن سینمای ایران می پردازد.

استوری عاشقانه ساره بیات در اینستاگرام

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات در سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. اما بـه دلیل مخالفت خانواده و سن کم مدتی بازیگری را کنار گذاشت.

بعد از مدتی در کلاس‌های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه شرکت کرد و در پی آن به مجموعه «یک مشت پر عقاب» دعوت شد. یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه ۱۳۸۶ از شبکه سه سیما پخش می شد.

خبر ازدواج ساره بیات از زبان منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان سینما در یک گفتگوی رادیویی اعلام کرد که ساره بیات در آستانه ازدواج می باشد و قرار است به زودی ازدواج کند.

خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

ساره بیات درباره ورود به عرصه بازیگری می‌گوید: « خانوادم با بازیگری مخالف بودند، برای همین مـن پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم کـه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد کـه دانشگاه بـه پایان رسید، با کلاس‌ های بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم.»

ساره بیات در یک مشت عقاب

ساره بیات

درباره حضورش در این سریال می‌گوید: « وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم

ساره بیات در کنار رضا گلزار 

ساره بیات

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.