کد خبر : 1363 / /
/

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد برکناری مظلومی از سرپرستی به جمع بندی رسیده اند و قرار است روز چهارشنبه و در جلسه هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد برکناری پرویز مظلومی از سرپرستی به جمع بندی رسیده اند و قرار است روز چهارشنبه و در جلسه هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرند. حضور یکی از اوباش معروف تهران در تمرین تیم استقلال و بازخوردهای منفی این حضور باعث شد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در مورد سرپرست باشگاه استقلال تجدیدنظر کنند. گزینه های جانشینی برای سرپرست باشگاه استقلال معرفی شدند.

جانشین پرویز مظلومی چه کسی است؟

پرویز مظلومی

اگرچه گفته می شود هنوز باشگاه استقلال در خصوص برکناری مظلومی به جمع بندی قطعی نرسیده اند ولی گفته می شود همه مسوولان استقلال در خصوص برخورد جدی با عوامل حضور اوباش معروف تهران در تمرین استقلال اتفاق نظر دارند.

با این وجود باخبر شدیم در صورتی که در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره، اعضا در خصوص برکناری به تصمیم نهایی برسند از بین ستار همدانی و سعید رمضانی، یک نفر به عنوان سرپرست استقلال منصوب خواهد شد.

گزینه های جانشینی سرپرست استقلال

سرپرست باشگاه استقلال

گفته می شود احتمالا یک نفر از کادر فنی هم که دعوت از اوباش معروف تهران توسط او صورت گرفته بود از تیم جدا خواهد شد.

ستار همدانی یک دوره کوتاه بعد از استراماچونی و استعفای جواد زرینچه سرپرست استقلال شد که با انتخاب فرهاد مجیدی کنار رفت تا جای خود را به سعید رمضانی بدهد. رمضانی، داماد مرحوم ناصر حجازی هم تا پایان حضور فرهاد مجیدی، سرپرست استقلال بود و مدتی را هم به عنوان معاون ورزشی باشگاه فعالیت کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.