کد خبر : 1378 / /
/

عادل فردوسی با انتشار ویدئویی در سوگ علی انصاریان گفت هر بار صدای مادر علی را شنیدیم بغض راه نفس‌هایمان را گرفت. عادل فردوسی پور و تیم فوتبال ۱۲۰ از علی انصاریان گفته اند. متنی خواندنی از نستوه بزرگی و صدای خاطره انگیز عادل بر تصاویر ماندگار علی انصاریان که تلخ از دستش دادیم، یک روایت دیدنی را ساخته است.

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد. علی انصاریان برادرزادهٔ حسین انصاریان، روحانی مطرح شیعه بود. علی انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

عادل فردوسی با انتشار ویدئویی در سوگ علی انصاریان گفت هر بار صدای مادر علی را شنیدیم بغض راه نفس‌هایمان را گرفت.

عادل فردوسی پور اخیرا هم در سوگ مهرداد میناوند دکلمه‌ای منتشر کرده بود؛ کرونا علی انصاریان و مهرداد میناوند در فاصله یک هفته از مردم ایران گرفت. پیکر علی انصاریان صبح امروز به خاک سپرده شد.

دکلمه عادل فردوسی پور در سوگ علی انصاریان

عادل فردوسی پور و تیم فوتبال ۱۲۰ از علی انصاریان گفته اند. متنی خواندنی از نستوه بزرگی و صدای خاطره انگیز عادل بر تصاویر ماندگار علی انصاریان که تلخ از دستش دادیم، یک روایت دیدنی را ساخته است. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.