کد خبر : 5052 / /
/

در این پست و مطلب برای شما بیوگرافی سامان قدوس را فراهم نموده ایم که شما میتوانید در ادامه این بخش و قسمت مشاهده نمایید و بخوانید و این موضوع را دنبال کنید.​

 سامان قدّوس (زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳)  است. سامان قدوس بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است. سامان قدوس در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال برنتفورد در لیگ برتر انگلستان توپ می‌زند. مادر و پدر سامان قدوس اصالتاً اهل اهواز هستند. سامان قدوس در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد.  قدوس در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ به همراه برنتفورد برای اولین بار به لیگ برتر انگلستان صعود کردند .

بیوگرافی سامان قدوس

سامان قدوس بازیکن فوتبال و خوش استایل تیم ملی متولد ۳ نوامبر ۱۹۹۳ میلادی در مالمو در کشور سوئد به دنیا آمد،پست اصلی سامان هافبک هجومی می باشد و برای تیم فوتبال استرشوندس  در لیگ برتر سوئد بازی میکند.البته زمانی که به تیم ملی دعوت شد نیز کارلوس کیروش در چند بازی از او به عنوان مهاجم نیز استفاده کرد.

سامان با قد ۱۷۸ سانتی متر و وزن ۷۴ کیلوگرم از قدرت بدنی خوبی برخوردار است.

سامان قدوس

سامان در شهریور ۱۳۹۶ توسط گارلوس کیروش به تیم ملی دعوت شد همچنین وی از آنجایی که از ابتدا در کشور سوئد بازی کرده است نیز از  سوی تیم ملی سوئد نیز پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد برای تیم ملی کشورش بازی کند.

از انجایی که سامان متولد سوئد می باشد،به صورت مسلط نمی تواند فارسی صحبت کند ولی به زبان های انگلیسی و سوئدی کاملا مسلط می باشد،همچنین قابل ذکر است که سامان اصالتا دزفولی می باشد.

سامان قدوس از ابتدا شروع تا رسیدن به تیم ملی

سامان قدوس در رقابت های لیگ سوئد توانست برای تیم استرشوندس در ۲۷ بازی با زدن ۱۰ گل به تیم ملی سوئد دعوت شود و در چند بازی دوستانه برای این تیم مقابل صربستان و ساحل عاج نیز به میدان رفت

درخشش های او نیز ادامه یافت کرد و  او توانست از سال گذشته نیز گل زنی هایش را نیز افزایش دهد همچنین در رقابت های لیگ اروپا باعث صعئد تیمش  مقابل گالاتاسرای شد.

همین باعص شد فدراسیون  کشورمان تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن به کار گیرد.

واکنش سامان قدوس به پیشنهاد فدراسیون  تیم ملی ایران

پس از این که تیم ملی به من درخواست بازی برای تیم ملی داد به سفارت ایران رفته و درخواست شهروندی را کردم،آنها نیز از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و درخواست من را خیلی زود انجام دادند،و این را میدانستم که بازی کردن من برای تیم ملی کشورم ایران بسیار در آینده موثر خواهد بود و با انگیزه برای تیم ملی کشورم بازی خواهم کرد.

واکنش رسانه ای به انتخاب تیم ملی ایران

سامان قدوس با وجود اینکه در کشور سوئد بزرگ شده و این کشور تمام هزینه تحصیلی او را داده و او زمانی که باید برای کشور سوئد  بازی کند تیم ملی ایران را انتختب میکند حال اگر این اتفاق برعکس اتفاق می افتاد رسانه ها چه عکس العملی نشان می دادند و واکنش آنها به این موضوع چهب ود.

تصمیم مهم سامان

زندگی فوق لاکچری سامان قدوس/ عکس های مدلینگ سامان قدوس
سامان قدوس فوتبالیست ایرانی زاده 6 سپتامبر سال 1993 و یا 15 شهریور 1372 در شهر مالمو سوئد است. او در پست مهاجم برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می کند.

سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

سامان قدوس

 

او از سیم تیم ملی فوتبال سوئد هم به تیم ملی این کشور دعوت شد ولی دعوت را نپذیرفت. او بعد از چند روز دعوت سرمربی ایران را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و نخستین بازی ملی خود را در این تیم انجام داد.

پدر و مادر او اصالتا اهوازی هستند ولی قبلا ساکن دزفول بوده اند. در دهه 60 و بعد از آغاز جنگ ایران و عرق به سوئد مهاجرت کردند و البته منزل والدین و دیگر اقوام آنها هنوز در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در شهر مالمو، یکی از شهرهای بزرگ سوئد زاده شده است ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرده است.

سوابق بازی سامان قدوس

بازی های او ودر فصل 2016

او توانست 10 گل در لیگ برتر سوئد برای تیم اوسترشوندس در نخستین حضورش در در این تیم به ثمر برساند که شامل گل های بسیار زیبایی مانند اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ 4 آوریل 2016 و دو گل مقابل باشگاه شهر تولدش، مالمو در تاریخ 22 اکتبر 2016 شد.

بازی های او ودر فصل 2017

قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت.

بیوگرافی سامان قدوس

سامان قدوس متولد ۱۵ شهریور ۱۳۷۲ در سوئد، بازیکن فوتبال است. ۱۷۶ سانتی متر قد و ۷۵ کیلوگرم وزن دارد، او به سوئدی، انگلیسی و حالا زبان فارسی مسلط می باشد، پدر و مادرش هر دو ایرانی و اهوازی می باشند.

سامان قدوس

خانواده و مهاجرت

سامان در شهر مالمو سوئد از پدر و مادر اهوازی بدنیا آمد. پدرش محسن ۶۰ ساله یک عمده فروش و مادرش ۵۷ ساله قبل از بیماری کارمند یک شرکت نفتی بین المللی و مددکار اجتماعی بود و تنها یک برادر بنام ساسان دارد. پدر و مادر در زمان حمله عراق به ایران، مهاجرت کرده اند.

ازدواج

سامان قدوس هنوز مجرد بوده و تصمیم به ازدواج ندارد.

سامان قدوس

شروع فوتبال

سامان دنباله رو برادر بزرگترش ساسان در فوتبال بود، او بصورت جدی از ۱۰ سالگی با اینکه خانواده اش مخالفت بودند درگیر فوتبال شد و در ادامه از تحصیل بازماند. برادرش در جوانی از فوتبال کناره گیری کرد.

ورود به آکادمی

در سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۳ ساله بود وارد باشگاه مالمو شد او بعد از سه سال در ۱۶ سالگی به تیم لیمهانم بونکفلو پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشت

باشگاه حرفه ای

در سال ۱۳۸۹ از جوانان باشگاه لیمهانم بونکفلو به بزرگسالان این تیم رفت و در مدت ۲ سال بازی و ۴۱ بازی تنها ۴ گل بثمر رساند، او سپس یکسال در ترلبورگ، دو سال در سیریانسکا بازی کرد سال ۲۰۱۶ به تیم اوستروشوندس رفت و در ۲۷ بازی با ۱۰ گل زده خودش را اثبات کرد و تا سال ۲۰۱۸ در این تیم جزو بازیکنان شاخص تیم بود

تیم ملی سوئد و ایران

عملکرد درخشان قدوس باعث شد در دی ماه ۱۳۹۵ به تیم ملی سوئد دعوت شود او با دو بازی و یک گل زده مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و به تیم ملی ایران نیز دعوت شد این بازیکن دورگه در نهایت بقید حضور در تیم ملی سوئد را زد و به ایران آمد، او در سال ۲۰۱۸ برترین ورزشکار کشور سوئد انتخاب شد.

به سفارت ایران رفتم

بعد از دعوت کی روش به سفارت ایران رفتم و درخواست شهروندی ایران رو کردم، تیم ملی واقعا نشان داد من را می خواهد، آنها به من اعتماد کردند و حالا بسیار خوشحال هستم.

برخورد رسانه های سوئدی

این بازیکن با هزینه دولت سوئد پرورش یافت و در این کشور بزرگ شد و درست زمانی که باید به کمک تیم ملی سوئد می آمد تصمیم به حضور در کشور ایران را گرفت. در این میان برخورد مردم و رسانه های سوئد با وی کاملا محترمانه بود و به تصمیم او احترام گذاشتند، ولی براستی اگر او در ایران این شرایط رو داشت متهم به خود فروشی نمی شد ؟

مدل

سامان یکی از مدل های تبلیغاتی کفش های فوتبال برند آمریکایی نایکی می باشد. سامان قدوس مسلمان است. او به زبان های انگلیسی، سوئدی و فارسی مسلط می باشد.

سامان قدوس

سامان قدوس

باشگاه فعلی

گرچه در این سال های اخیر او مورد توجه باشگاه های مشهوری چون هرتابرلین آلمان و آژاکس فرانسه بود اما حالا در تیم آمیان فرانسه بازی می کند.

سامان قدوس

پس از این که کارلوس کیروش ،سامان قدوس را به تیم ملی دعوت کرد،سرمربی تیم ملی سوئد  نیز سامان قدوس را دعوت کرد تا برای تیم ملی سوئد  بازی کند و از وی خواست تا ۲ روز دیگر تصمیم نهایی خود را بگیرد و با تمام اتفاقات و فراز نشیب ها این بازیکن تصمیم گرفت برای تیم ایران بازی کند.

پرسش و پاسخ

  • سامان قدوس ازدواج کرده است؟
    خیر
  • سامان قدوس چند سال دارد؟
    28
  • سامان قدوس کجایی است؟
    بازیکن دو رگه ایرانی اصالتا اهوازی
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.