کد خبر : 559 / /
/

برای تیمی که تا یک قدمی قهرمانی آسیا پیش رفته، بازگشت به وضعیت عادی پس از یک شکست سخت بسیار دشوار است.

پرسپولیس چندی پیش به مصاف اولسان رفت و در این بازی با آرزوی رسیدن و قهرمانی شدن این تیم به لیگ قهرمان آسیا به واقعیت نپوست . پرسپولیس بعد از شکست از تیم اولسان و به خاطر نداشتن 3 تا از بازیکنان اصلی این تیم در شرایط فعلی کمی دچار روحیه ی خراب و افسردگی قرار گرفته اند پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی رویا بالا بردن مهم ترین جام آسیا و البته حضور در مسابقه جام باشگاه های جهان را در سر می پروراندند پرسپولیس ممکن است به خاطر شکست از اولسان نتواند از وضعیت ناکامی ربیرون بیاید و یا ممکن است امتیازاتی فدای دوپنالتی فینال آسیا شود پرسپولیس باید از مشکلات امروزش شروع کند و باید با غیبت بازیکنانش کنار بیاید و شروع کند به تیم جدید چیدن 

پرسپولیس

شکی نیست که موقعیت پرسپولیس در شرایط فعلی کمی به افسردگی پهلو بزند. آنها با گذر از موانع بسیار دشوار خود را به فینال آسیا رساندند و در شرایطی که در بازی مشخص شد که تیم مقابل به آن اندازه که درباره اش صحبت می‌شد، قدرتمند نیست، بازی را به اشتباه فردی واگذار کردند تا از مهم ترین بازی مسابقه یک سال گذشته خود با دست خالی به تهران بازگردند.

در این شرایط و در حالی که رقابت های لیگ برتر با برنامه فشرده برای پرسپولیس دنبال خواهد شد تا آن ها بازی های عقب افتاده را جبران کند و با تعداد بازی مساوی به مصاف استقلال بروند، ماموریت اول کادرفنی مقابله با این افسردگی و یاس است.

طبیعتاً بازیکنان پرسپولیس پیش از آغاز بازی رویای بالا بردن مهم ترین جام آسیا و البته حضور در مسابقه جام باشگاه های جهان را در سر می‌پروراندند که همه این رویاها به سر آمده. آن ها همچنین بعد از یک هفته حضور در قطر و بازی در یکی از زیباترین ورزشگاه های قاره آسیا، حالا باید خود را آماده حضور در ورزشگاه شهید وطنی و بازی در زمین چمن سفت این استادیوم کنند.

اما تیمی که تجربه چهار قهرمانی لیگ و حضور در سه نیمه نهایی آسیایی در چهار فصل گذشته دارد، به این سادگی از رقابت پا پس نخواهد کشید و این چیزی است که یحیی گل‌محمدی روی آن میتواند حساب کند. بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس پیش از ترک سرخ ها اعلام کرد که «این برانکو بود که ذهنیت قهرمانی را در پرسپولیس ایجاد کرد» و حالا نوبت کادرفنی فعلی سرخپوشان است که قابلیت خود را در جمع و جور کردن روانی تیم نشان بدهند. تیمی که می‌توانست امروز قهرمان آسیا باشد و نگاهش به رقابت های لیگ، فانتزی و از سر سیری، اما حالا پیروزی در تک تک مسابقات و صعود به صدر جدول و نشان دادن آمادگی برای رقابت در دربی و بازی با سپاهان، ماموریت بزرگ این گروه است.

پرسپولیس

نکته مهم این است که بازی مقابل نساجی در ورزشگاهی برگزار می‌شود که پرسپولیس از آن بیرون نیامده. سال گذشته در آخرین بازی قرمزپوشان در روز درخشان علیرضا حقیقی با تیم محمود فکری ۱-۱ مساوی کردند و در فصل قبل تر و در شروع نیم فصل دوم نتیجه جدال مجید جلالی و برانکو هم تساوی ۱-۱ بود.

آن ها در شرایطی به قائمشهر خواهند رفت که از بین ستاره های آن مسابقه، علیرضا بیرانوند، بشار رسن، مهدی ترابی و... در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که باید به غیبتشان عادت کرد و پذیرفت که دوره جدیدی در پرسپولیس و تیمسازی یحیی آغاز شده که اگر قرار است به حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا منتهی شود، باید از مشکلات امروزش عبور کند.

بازی نساجی، شمایی از کلیت پرسپولیس بعد فینال را به نمایش خواهد گذاشت. تیمی که هنوز نمی‌دانیم بازیکنانش می‌توانند از پس آن ناکامی بزرگ بربیایند یا ممکن است امتیازاتی فدای دو پنالتی فینال آسیایی شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.