کد خبر : 5941 / /
/

تینا آخوندتبار که برای بسیار به عنوان بازیگر شناخته شده است، چند سالی می‌شود که بوکس را به بازیگری ترجیح داده است.

تینا آخوندتبار اصالتاً مازندرانی اهل روستای سراسب از توابع توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌باشد. تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود. تینا آخوندتبار و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید. تینا آخوندتبار  بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. تینا آخوندتبار از بازیگری فاصله گرفته و به ورزش بوکس می‌پردازد.

تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار که برای بسیار به عنوان بازیگر شناخته شده است، چند سالی می‌شود که بوکس را به بازیگری ترجیح داده است. او حالا امروز مقابل حریف روس برای کمربند قهرمانی جهان مبارزه می‌کند. اما تینا آخوندتبار کیست؟

تینا آخوندتبار بازیگری که کارش را با طلاق به سبک ایرانی شروع کرد حالا به بوکس روی آورده است. او حالا امروز عصر در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان، در مسکو با سوفیا اوچیگاوا بوکسور روس مبارزه می‌کند.

قرار است این مبارزه تینا آخوندتبار به صورت زنده از چند شبکه تلوزیونی روس پخش شود و اگر او پیروز این مبارزه شود کمربند قهرمانی جهان را به دست می‌آورد.

تینا آخوندتبار، متولد سال ۶۶ است و در سال ۸۸ بازیگری را شروع کرد و حالا در سن ۳۴ سالگی به صورت حرفه‌ای بوکس را دنبال می‌کند. آنطور که خودش می‌گوید بازیگری برایش یک توفیق بود اما بوکس چیزی بود که خودش انتخاب کرده و برایش جنگیده است.

تا پیش از این تینا آخوندتبار در فیلم‌های هر چه خدا بخواهد  (نوید میهن دوست)، طلاق به سبک ایرونی (فرید کلهر)، رسوایی (مسعود ده‌نمکی)، خودزنی (احمد کاوری)، متل قو (مسعود نوابی)، آزادراه (عباس رافعی) و باج (بهمن گودرزی) ایفای نقش کرده است.

تینا آخوندتبار

تا پیش از این تینا آخوندتبار یک بازیگر بود و حالا او یک بوکسور است و زندگی زندگی تینا آخوندتبار حالا به ورزش بوکس گره خورده است. اگر امروز در مقابل سوفیا اوچیگاوا، حریف روس پیروز شود می‌تواند کمربند قهرمانی جهان را به دست آورد. اگرچه پیش از این او ۵ پیروزی و ۲ شکست را در کارنامه خود را دارد.

این بازیگر ۳۴ ساله اواخر خرداد سال ۹۹ گفته بود: « ۵ بازی برای لیگ حرفه ای ترکیه برای باشگاه بوکس حرفه ای که برای تیم فنرباغچه در مسابقات شرکت کرده بود مبارزه کردم. من برای این باشگاه در جاهای مختلفی مثل اوکراین و ترکیه بازی کردم و در ۵ مسابقه برنده شدم.»

تینا آخوند تبار همچنین گفته بود که به دلیل نمایش خوب در رینگ پیشنهاد کار از مدیر برنامه فرانسوی گرفته: «یک مدیربرنامه فرانسوی کار من را دید و از من خواست که با آن ها تمرین کنم. یک ماه با آنها تمرین کردم. قرار شد به ایران بیایم کارهایم را انجام بدهم و برای یکسال به اسپانیا بروم که متاسفانه شیوع کرونا فعلا مانع از این سفر شده است. اسپانیا که در وضعیت قرمز است و باشگاه‌ها هنوز بازنشده اند اما من اینجا درخانه وسایلی مثل کیسه و میت و… دارم و روز دوبار تمرین می‌کنم.»

تینا آخوندتبار

همسر تینا آخوندتبار کیست؟

یکی از موضوعاتی که مدتی برای تینا آخوندتبار حاشیه‌ساز شده بود عکس لو رفته‌ او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

تینا آخوندتبار

اما اینطور که به نظر می‌رسد تبنا آخوندتبار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. اگرچه بعد از انتشار عکس او با حامد کمیلی مدتی خبر ازدوجشان بر سر زبان بود و حامد کمیلی نیز در توضیح آن گفت: «ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم.»، اما این ازدواج انجام نشد.

آنطور که تینا آخوندتبار گفته بود اولین امتیاز او برای موفقیت در سینما چهره او بود اما حالا برای بوکس صورت و زیبایی‌اش را گذاشته چون عاشق بوکس است. حالا باید دید امروز تینا آخوندتبار در مبارزه امروز خود در روسیه می‌تواند کمربند قهرمانی را به دست آورد یا خیر.

تینا آخوندتبار

پرسش و پاسخ

  • تینا آخوندتبار کیست؟
    تینا آخوندتبار که برای بسیار به عنوان بازیگر شناخته شده است، چند سالی می‌شود که بوکس را به بازیگری ترجیح داده است. او حالا امروز مقابل حریف روس برای کمربند قهرمانی جهان مبارزه می‌کند. اما تینا آخوندتبار کیست؟ تینا آخوندتبار بازیگری که کارش را با طلاق به سبک ایرانی شروع کرد حالا به بوکس روی آورده است. او حالا امروز عصر در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان، در مسکو با سوفیا اوچیگاوا بوکسور روس مبارزه می‌کند. قرار است این مبارزه تینا آخوندتبار به صورت زنده از چند شبکه تلوزیونی روس پخش شود و اگر او پیروز این مبارزه شود کمربند قهرمانی جهان را به دست می‌آورد. تینا آخوندتبار، متولد سال ۶۶ است و در سال ۸۸ بازیگری را شروع کرد و حالا در سن ۳۴ سالگی به صورت حرفه‌ای بوکس را دنبال می‌کند. آنطور که خودش می‌گوید بازیگری برایش یک توفیق بود اما بوکس چیزی بود که خودش انتخاب کرده و برایش جنگیده است. تا پیش از این تینا آخوندتبار در فیلم‌های هر چه خدا بخواهد (نوید میهن دوست)، طلاق به سبک ایرونی (فرید کلهر)، رسوایی (مسعود ده‌نمکی)، خودزنی (احمد کاوری)، متل قو (مسعود نوابی)، آزادراه (عباس رافعی) و باج (بهمن گودرزی) ایفای نقش کرده است.
  • تینا آخوند تبار متولد په سالی است؟
    1368
  • تینا آخوندتبار ازدواج کرده است؟
    خیر
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.