کد خبر : 6736 / /
/

مهدی قائدی فوتبالیست معروف استقلالی متولد 14 آذرماه سال 77 در بوشهر است.

مهدی قایدی و آغاز فوتبال

لقب های مهدی قایدی

افتخارات مهدی قایدی

مهدی قایدی در پست وینگر برای استقلال تهران بازی می کند. مهدی قایدی سابقه حضور در لیگ برتر خلیج فارس و همچنین تیم ملی ایران را دارد. مهدی قایدی در یک خانواده ی 5 نفره بزرگ شده است. مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش نیز دارد. مهدی قایدی بعد از برد دیشب استقلال مقابل پرسپولیس فیلم زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. 

مهدی قایدی

مهدی قایدی و آغاز فوتبال

این بازیکن فوتبال که فوتبال را از سنین کم آغاز کرده است مدتها قبل از بوشهر مهاجرت کرده و در هتل زندگی کرده است. او تمام تلاش خود را کرد تا خانواده اش را نیز به تهران بیاورد . شماره پیراهن مهدی قائدی در استقلال تهران شماره 10 است.

مهدی قایدی

شروع فوتبال

مهدی قائدی فوتبال را از سن 10 سالگی از ایران جوان بوشهر آغاز کرد. پس از 8 سال بازی برای جوانان این شهر به تیم اصلی بوشهر راه یافت و طولی نکشید تا به یک پدیده تبدیل شد.

مهدی قائدی در اولین فصل بازی خود 10 گل برای باشگاه بوشهری زد و عنوان پدیده ی لیگ یک را در آن سال از آنِ خود کرد.

ورود به استقلال

در هفدهمین روز تیرماه سال 96 مهدی قائدی با قراردادی 5 ساله به باشگاه محبوبش استقلال رفت و اولین بازی خود را در سن 19 سالگی و در لیگ برتر تجربه کرد.

مهدی قائدی از کودکی طرفدار استقلال تهران بود و از آرزوهایش بازی در این تیم بود که خیلی زود به آرزویش دست یافت . او اکنون یکی از ستاره های بی نظیر استقلال تهران است .

اولین بازی قائدی در لیگ برتر

قائدیِ پر شر و شور که جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال تهران است در همان سال های ابتداییِ ورودش به استقلال در یکی از بازیهای به یاد ماندنیش در حالی که تنها 18 ساله بود در دقیقه 71 بازی ، کورسی در میانه زمین با کاپیتان استقلال خوزستان به راه انداخت ، از بین دو مدافع حریف گذر کرد و گلی تاریخی به تیم استقلال خوزستان زد.

مهدی قایدی

ورود به تیم ملی و جام جهانی

مهدی قائدی در سن 19 سالگی و در مهرماه سال 1396 به تیم ملی زیر 20 سال ایران راه یافت و در بازی های جام جهانی 2017 همراه این تیم به جام جهانی رفت

این بازیکن فوتبال ، شهریور ماه سال 99 و در زمان مربی گری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد .

لقب های مهدی قایدی

مهدی قائدی به لقب های باشو و نیمار ایرانی شهرت پیدا کرده است.

باشو نام شخصیتی در یک فیلم سینمایی از ساخته های بهرام بیضایی به نام «باشو، غریبه ای کوچک» است که به خاطر شباهت او به بازیگر این فیلم ، لقب باشو به مهدی قائدی داده شده است.

حرکات تند و سریع و همچنین پاس گل های معروف مهدی قائدی باعث شده تا لقب نیمار ایرانی را نیز به او بدهند.

افتخارات مهدی قایدی

افتخارات این بازیکن توانا و مشهور استقلالی چه در عرصه باشگاهی و چه انفرادی هم با توجه به سن و سال کم او بسیار شگفت انگیز است :

حضور در لیگ برتر خلیج فارس 2020-2019 و کسب نایب قهرمانی

حضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2018 و 2017

حضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2020-2019 و کسب عنوان نایب قهرمانی

کسب عنوان بهترین پاسور فصل 99-89 در لیگ برتر با دادن 8 پاس گل

کسب عنون بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا در سال 2020

کسب عنوان بهترین مهاجم سال نوروز فوتبالی در سال 1398

کسب عنوان بهترین گوشه چپ ساال نوروز فوتبال در سال 1398

ازدواج و همسر

ازدواج مهدی قائدی هم در سن پایین برای این بازیکن روی داد. مهدی قائدی در نهمین روز دیماه سال 98 با خانم ستاره معصومی ازدواج کرده است . این خانوم از بستگان و هم شهری های مهدی قائدی است . اختلاف سنی 7 ساله ی او و خانم معصومی در نوع خودش نیز جالب است . در زمان ازدواج، مهدی قائدی 21 سال و همسرش 28 ساله بودند.

مهدی قایدی

الگوی فوتبالی

مهدی قائدی در مورد الگوی فوتبالی خود گفته است که همواره تمام تلاش خود را کرده که تا شبیه نیمار ، بازیکن مطرح برزیلی شود.

حواشی مهدی قائدی

تصادف مهدی قائدی ، اخراج از تیم ، لو رفتن چت ها از جمله حواشی این بازیکن فوتبال بوده است.

قتل غیر عمد

9 بهمن ماه سال 96 مهدی قائدی برای انجام امور مربوط به دانشگاهش به بوشهر می رود . در راه دچار سانحه می شود و به بیمارستان خلیج فارس منتقل می شود . اتومبیل مهدی قائدی در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود .

این حادثه منجر به فوت یکی از دوستان مهدی قائدی که در سانحه همراهش بود شد و این بازیکن فوتبال متهم به قتل غیرعمد می شود.

مهدی قایدی

هک اینستاگرام

اینستاگرام مهدی قائدی توسط یک هکر ، هک شد و چت های خصوصی و غیرمتعارف او در فضای مجازی منتشر شد تا جایی که احتمال اخراج او از استقلال تهران داده شده بود.

سربازی

مهدی قائدی به دلیل اینکه همه ی عمرش را صرف فوتبال و پیشرفت در این زمینه کرده است تا کنون نتوانسته خدمت سربازی خود را به پایان برساند. او اکنون هم به دلیل اینکه دوران دانشجویی خود را می گذراند از معافیت تحصیلی برخوردار است.

اخراج به دلیل بی احترامی

مهرماه سال 96 در زمان مربیگری شفر یک بار برای حاضر نشدن در تمرینات تیم و دیگری برای حضور با دمپایی در تمرینات این تیم توسط مربی وقت ، از این تیم اخراج شد.

مهدی قایدی

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

مدتی به دلیل اینکه مهدی قائدی همشهری حسین ماهینی و مهدی طارمی بود . شایعه شد که مهدی قائدی به پرسپولیس می پیوندد و در کنار گادوین منشا ، شجاع خلیل زاده ، سیامک نعمتی و بشار رسن قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام

این بازیکن فوتبال در اینستاگرام نیز فعالیت داشته و بیش از یک میلیون فالور دارد .

پیج مهدی قائدی در اینستاگرام : mehdighayedi10

پرسش و پاسخ

  • مهدی قایدی همسر دارد؟
    بله
  • مهدی قایدی لژیونر می شود؟
    ر جریان سفر قایدی به امارات عکسی از او به همراه سردار آزمون و مدیر برنامه هایش منتشر شد. بعد از انتشار این عکس شایعات جدایی قایدی از استقلال و ترانسفر شدن او داغ شده اما باید دید در نهایت ستاره آبی ها چه تصمیمی برای فصل آینده می گیرد.
  • مهدی قایدی چند سالش است؟
    23
  • مهدی قایدی متولد چه سالی است؟
    14 آذر 1377
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.